JLV PRO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 165 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteerit

JLV PRO OÜ hetkeolukord

Juba 165 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

JLV PRO OÜ Tegevusaruanne 2024 2024. majandusaasta tegevusaruanne annab ülevaate JLV PRO OÜ tegevusest ja saavutustest. Alates 2024. aastast keskendus ettevõte ainult ilutoodete hulgimüügile, jättes kõrvale varasema iluteenuste osutamise.

Tegevuse ülevaade 2024. aasta peamine eesmärk oli ilutoodete hulgimüügi arendamine. Ettevõte laiendas oma tootevalikut ja keskendus uute koostööpartnerite leidmisele, et suurendada oma turuosa ja tugevdada konkurentsivõimet. Tegevus hõlmas kvaliteetsete ilutoodete sisseostu, varude haldamist ja müügikanalite tõhustamist.

Müügitulu ulatus 6 977 euroni, mis on märkimisväärne kasv võrreldes eelmise aastaga (1 172 eurot).

Finantstulemused 2024. aasta lõpetati 1 891 euro suuruse kahjumiga, mis on väiksem kui 2023. aastal registreeritud kahjum (7 771 eurot). Kahjumi vähenemine tulenes müügitulu kasvust ja tegevuskulude paremast juhtimisest.

Olulised finantstulemused: (cid:127) Müügitulu suurenemine enam kui 495% võrreldes eelmise aastaga.

(cid:127) Kaubakulude efektiivsem haldamine – kaubakulud olid 6 453 eurot (2023: 8 411 eurot).

(cid:127) Muude tegevuskulude kasv seoses turundus- ja laienemiskuludega, mis ulatusid 2 480 euroni (2023: 312 eurot).

Investeeringud ja rahavoog

Ettevõte suunas 2024. aastal ressursse peamiselt ilutoodete hulgimüügi arendamisse. Laenukohustised moodustasid 28 937 eurot, mis võimaldas rahastada varude soetamist ja muid tegevuskulusid. Aasta lõpuks oli rahajääk 38 eurot, mis viitab stabiilsele, kuid piiratud likviidsusele.

Tulevikuperspektiivid

JLV PRO OÜ eesmärk on jätkata ilutoodete hulgimüügiga seotud tegevuse laiendamist. 2025. aastal plaanitakse suurendada müügivõrgustikku, tihendada koostööd tarnijatega ja tutvustada uusi tooteid. Ettevõtte prioriteediks on müügitulu kasvatamine ja kahjumi vähendamine, et liikuda kasumlikkuse suunas.

Samuti pööratakse tähelepanu turundustegevuste tõhustamisele ja digitaliseerimisele, et jõuda laiema kliendibaasini ja parandada ettevõtte efektiivsust.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.