POOLUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 230 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteerit

POOLUS OÜ hetkeolukord

Juba 230 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Poolus OÜ on 2021. aastal asutatud catering-teenuseid pakkuv mikroettevõte, mille eesmärk on pakkuda kvaliteetseid ja kohandatud toitlustusteenuseid era- ja äriklientidele. Meie teenused hõlmavad peolaudade, vastuvõttude ja muude ürituste toitlustamist. Oleme pühendunud kõrgetele standarditele, värsketele koostisosadele ja suurepärasele klienditeenindusele.

2023. Aasta Eesmärgid ja Strateegiad 2023 aastal keskendusime järgnevale: 1. Teenuste laiendamine ja uute klientide hankimine.

2. Kuluarvestuse ja efektiivsuse parandamine.

Majandustulemused

Kahjuks, nagu ka 2022. aastal, oli ka 2023. aasta ettevõtte jaoks kahjumiga. Kuigi tegime mitmeid pingutusi tulude suurendamiseks ja kulude vähendamiseks, ei õnnestunud meil veel kasumlikkust saavutada.

Tegevuse Analüüs

Positiivsed arengud:  2023. aastal õnnestus meil laiendada klientide baasi, lisades mitu suuremat äriklienti.

 Viisime läbi mitmeid edukaid üritusi, mis tõid kaasa positiivset tagasisidet ja korduvtellimusi.

 Optimeerisime menüüde koostamist ja tarnijatega lepingute sõlmimist, mis aitas osaliselt kulusid kontrolli all hoida.

Väljakutsed:  Jätkuvalt kõrged tooraine- ja tööjõukulud, mis mõjutasid oluliselt kasumlikkust.

 Turu konkurentsivõime ja hinnasurve, mis piiras võimalusi hindade tõstmiseks.

 Logistikaga seotud väljakutsed.

Parandusmeetmed ja Tulevikuplaanid  Kulude kontroll: Jätkame tihedat koostööd tarnijatega parimate hindade saavutamiseks ning püüame optimeerida tööjõu kasutamist.

 Turundus ja müük: Arendame strateegiaid, et tõsta meie nähtavust ja ligitõmbavust potentsiaalsete klientide seas.

 Tooteuuendused: Arendame uusi menüüsid ja teenuspakette, mis vastavad paremini turu nõudmistele ja klientide eelistustele.

 Kliendikogemus: Parandame logistikat ja teenindusprotsesse, et tõsta klientide rahulolu ja vähendada operatiivseid vigu.

Kokkuvõte

Kuigi 2023. aasta oli finantsiliselt raske, oleme jätkuvalt pühendunud ettevõtte kasvatamisele ja parendamisele. Oleme õppinud olulisi õppetunde ja teinud mitmeid strateegilisi muudatusi, et saavutada paremaid tulemusi tulevikus. Usume, et meie pühendumus kvaliteedile ja kliendirahulolule

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.