Kuidas optimeerida oma äri kohaliku otsingu jaoks
Kohalik otsing viitab protsessile, kus optimeeritakse teie veebipõhine kohalolek, et meelitada rohkem äri asjakohastest kohalikest otsingutest. Need otsingud toimuvad otsingumootorites nagu Google ja Bing ning sageli sisaldavad asukohapõhiseid märksõnu nagu 'minu lähedal' või konkreetsete linnade nimed.
Väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele on kohaliku otsingu optimeerimine ülioluline. See aitab suurendada nähtavust kohalike klientide seas, suurendada jalgsi liiklust füüsilistesse asukohtadesse ja tõsta bränditeadlikkust kogukonnas.
Google My Business profiili seadistamine
Google My Business (GMB) on tasuta tööriist, mis võimaldab ettevõtetel hallata oma veebipõhist kohalolekut Google'is, sealhulgas otsingus ja kaartidel. Alustage GMB konto loomise ja oma ettevõtte kinnitamisega. Kinnitamine võib toimuda telefoni, e-posti või postkaardi kaudu.
Veenduge, et teie GMB profiil oleks täielik ja täpne. Lisage oma ettevõtte nimi, aadress, telefoninumber, veebisait ja lahtiolekuajad. Lisage kvaliteetseid pilte ja uuendage regulaarselt oma profiili pakkumiste, sündmuste ja uudiste postitustega.
Kohalike märksõnade kasutamine
Tuvastage märksõnad, mis on teie ettevõtte ja asukoha jaoks asjakohased. Kasutage tööriistu nagu Google Keyword Planner või SEMrush, et leida populaarseid kohalikke otsingutermineid. Kaaluge pika sabaga märksõnu, mis sisaldavad konkreetseid asukohti või teenuseid.
Lisage kohalikke märksõnu loomulikult oma veebisaidi sisusse, meta kirjeldustesse ja pealkirjadesse. Veenduge, et teie sisu oleks informatiivne ja väärtuslik teie sihtrühmale, mis aitab parandada teie otsingu paremusjärjestust.
Kohalike viidete ja tagasilinkide loomine
Viited on teie ettevõtte nime, aadressi ja telefoninumbri veebipõhised mainimised. Need aitavad parandada teie kohaliku otsingu nähtavust. Tagage järjepidevus kõigil platvormidel, sealhulgas kataloogides nagu Yelp, Yellow Pages ja kohalikud äriloendid.
Tagasilinkid mainekatelt kohalikelt veebisaitidelt võivad tõsta teie kohalikku SEO-d. Suhelge kohalike blogijatega, osalege kogukonnaüritustel ja tehke koostööd teiste ettevõtetega, et teenida tagasilinke. Külalisblogimine ja pressiteated on samuti tõhusad strateegiad.
Kliendiarvustuste julgustamine
Kliendiarvustused on oluline tegur kohaliku otsingu paremusjärjestuses. Need pakuvad sotsiaalset tõestust ja mõjutavad potentsiaalsete klientide otsuseid. Positiivsed arvustused võivad tõsta teie ettevõtte usaldusväärsust ja nähtavust.
Julgustage rahulolevaid kliente arvustusi jätma, pakkudes suurepärast teenindust ja küsides tagasisidet. Tehke see neile lihtsaks, pakkudes otselinke oma arvustusprofiilidele. Vastake arvustustele kiiresti, olgu need positiivsed või negatiivsed, et näidata, et hindate klientide tagasisidet.
Veebisaidi optimeerimine kohaliku SEO jaoks
Nutitelefonide kasutamise suurenemisega on oluline tagada, et teie veebisait oleks mobiilisõbralik. Reageeriv disain, kiire laadimisaeg ja lihtne navigeerimine on positiivse kasutajakogemuse ja paranenud kohaliku otsingu paremusjärjestuse jaoks üliolulised.
Loo sisu, mis kõnetab teie kohalikku sihtrühma. See võib hõlmata blogipostitusi kohalike sündmuste, uudiste või kogukonna lugude kohta. Lokaliseeritud sisu aitab kinnistada teie ettevõtet kogukonna osana ja parandab kohaliku otsingu nähtavust.
Sotsiaalmeedia kasutamine kohaliku kaasatuse jaoks
Sotsiaalmeedia platvormid on suurepärased tööriistad kohalike sihtrühmade kaasamiseks. Jagage sisu, mis on teie kogukonna jaoks asjakohane, osalege kohalikes aruteludes ja kasutage asukohapõhiseid hashtage, et suurendada oma ulatust.
Optimeerige oma sotsiaalmeedia profiilid kohalike märksõnadega ja tagage, et teie ettevõtte teave oleks kõigil platvormidel järjepidev. Julgustage kasutajate loodud sisu, korraldades konkursse või paludes klientidel jagada oma kogemusi teie ettevõttega.
Kommentaarid (0)