FUTURE FOOD NOW OÜ hetkeolukord
Juba 1350 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 28 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
OÜ Future Food Now loodi mais 2021 ja on toidutehnoloogia iduettevõtte, mis arendab uuenduslikke seenevalgust liha ja kala alternatiive ja toob need Mati kaubamärgi alt turule. Mati missioon on võimaldada inimestel süüa tervislikke, vähetöödeldud ja naturaalseid vegan tooteid, mis oma sensoorsetelt omadustel on väga lähedased loomsetele valguallikatele – ja neist paremadki.
2023. aastal kaasas Mati investeeringuid, et viia lõpuni kanafilee analoogi tootearendus ja tuua toode turule. Ehkki 2023. aastal tabasid ettevõtet ebameeldivad üllatused tarneraskuste näol, ületati need, leides uued partnerid ning aasta teine pool läks juba tõusvas joones.
Nii õnnestus Matil aasta lõpuks viia lõpuni kõik ettevalmistused esimese toote lansseerimiseks ning teha seenevalgust kanafilee analoog, esimene omataoline Eesti turul, inimestele kättesaadavaks.
2024. aastal sisenes Mati oma esimese tootega jaekettidesse – Prisma, Stockmann, Coop – ja Mati kanafilee analoog jõudis Eesti inimesteni mitmetes restoranides Tallinnas ja Tartus. Lansseeriti veel kaks toodet, krõbe kanafilee analoog ja ürdi-küüslaugu marinaadis kanafilee analoog.
Aasta teises pooles alustati aktiivsemat tööd ekspordi suunal, et laieneda Soome turule jae- ja HoReCa sektoris.
Aasta tõi Matile kaks tiitlit. Kanafilee analoog pärjati aasta parima taimse toote tiitliga rahvahääletusel, lisaks äramärkimine Toiduliidu poolt kategoorias Parim Toode Põhja-Eesti Väikeettevõttelt 2025 2024 aastal oli ettevõttes kaks töötajat.
Juhatuse liikmetele tasu makstud ei ole.
Kommentaarid (0)