NJORDX FINANCE OÜ hetkeolukord
Juba 211 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Tegevuste ülevaade
NjordX Finance (edaspidi: Ettevõte) on asutatud 30.06.2021 ja selle põhitegevuseks on "Muude mujal liigitamata finantsteenuste osutamine, v.a kindlustus- ja pensionifondid" vastavalt Eesti tegevusalade klassifikaatori (EMTAK 2008) definitsioonile. Ettevõtte peamine tegevuskoht on
Roosikrantsi 11, Tallinn, 10119, Eesti. Ettevõte tegutseb vastavalt Eesti rahapesu andmebüroo poolt väljastatud tähtajatule virtuaalvarade teenuse osutaja litsentsile (tegevusloa number FVT000549, https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/568681). Ettevõte sai tegevusloa 2023. aasta mai lõpus ja on sellest ajast alates keskendunud äritegevusele, oma infrastruktuuri loomisele ja klientide ligimeelitamisele. Ettevõte alustas edukalt kauplemistegevust 2024. aasta jaanuaris, pärast aasta kestnud strateegilisi ettevalmistusi ja klientide sisseelamist.
Peamised tegevusvaldkonnad ja tooterühmad
Ettevõtte ärimudel on börsiväline krüptovaluutavahetus (Over-the-Counter Desk): suuremahuliste krüpto-fiat, fiat-krüpto ja krüpto-krüpto tehingute hõlbustamine suure likviidsusega agentuurimudeli kaudu, mis minimeerib finantsriski.
Ettevõte tegutseb börsivälise krüptovahetuse agentuurimudeli abi (OTC Desk). See hõlmab tehingute tegemist likviidsuse pakkuja kaudu, tagades tõhusad ja diskreetsed tehingud. Kliendid on kohustatud oma tehinguid eelrahastama, mis tähendab, et ettevõte ei riski oma omavahenditega, minimeerides seeläbi finantsriski ja suurendades tegevuskindlust.
Finantsseisund ja äritegevus
Alates 31. detsembrist 2023 seisis ettevõte silmitsi ettevõtte asutamisega seotud esialgsete asutamiskulude ja tegevuskuludega. Ettevõte teatas aasta puhaskahjumist 18 344,17 eurot, mis oli peamiselt tingitud olulistest investeeringutest tehnoloogiasse, professionaalsetesse teenustesse ja vastavusmeetmetesse. Varade kogusumma oli 271 873,69 eurot ja kohustuste kogusumma 145 540,90 €, mille tulemusel oli omakapital 126 332,79 €.
Tulud ja kasumlikkus
Ettevõtte peamised tuluallikad on osutatud teenuste tehingutasud. Äriühingu tegevuskoht on Eesti ja Ettevõte on Eesti maksuresident. Ettevõtte 2023. aasta müügitulu pärines peamiselt muudest tuluallikatest kogusummas 210 000,13 €. See summa kanti aktsionäri laenust üle muudesse tuludesse, et täita positiivseid omakapitali nõudeid vastavalt Eesti seadusandlusele. Esialgsed tulud olid tagasihoidlikud, kuna keskenduti infrastruktuuri seadistamisele ja klientide hankimisele. Vaatamata puhaskahjumile peaks 2023. aastal tehtud eeltöö tooma 2024. aastal tulude märkimisväärse kasvu, kuna börsitehingud algavad, kohandades samal ajal vastavust, et see vastaks kõigile MiCA määruse nõuetele.
Strateegilised algatused
Ettevõtte edu aluseks on kasutajasõbralike ja usaldusväärsete teenuste pakkumine, läbipaistev hinnastruktuur ja vastavuskontroll ning vastavus riskijuhtimisnõuetele. Juhtkonna eesmärk on suurendada ettevõtte efektiivsust, suurendades käivet ja juhtimiskulusid. Klienditeeninduse kõrge kvaliteet on ettevõtte jaoks väga oluline.
Ettevõte on pühendunud klientide teenindamisele ainult Euroopa Majanduspiirkonnas (EMP). Ettevõte kavatseb tugevdada oma turupositsiooni, keskendudes strateegilistele partnerlustele, tugevdades kliendisuhteid ja laiendades oma teenusepakkumisi EMPs. Käimas on järgmised strateegilised algatused: 1.Turu laienemine EMPs: · Ettevõtte eesmärk on süvendada oma turu hõlvamist EMP-s, keskendudes institutsionaalsetele klientidele ja suure netoväärtusega isikutele, kes vajavad spetsiaalseid börsiväliseid krüptorahaga kauplemise teenuseid.
· Jõupingutused on suunatud kaubamärgi tuntuse suurendamisele ja tugevate suhete loomisele piirkonna peamiste finantsasutustega.
2. Tooteinnovatsioon: · Ettevõte plaanib kasutusele võtta uusi teenuseid, mis on kohandatud tema EMP klientide vajadustele.
· Teadus- ja arendustegevuse jõupingutused on suunatud olemasolevate kaubandussüsteemide täiustamisele ja uuenduslike lahenduste väljatöötamisele, mis pakuvad suuremat paindlikkust ja turvalisust.
3. Klientide omandamine ja säilitamine: · Keskendunud turunduskampaaniad ja erakordne klienditeenindus on kesksel kohal ettevõtte strateegias institutsionaalsete klientide ligimeelitamiseks ja hoidmiseks EMPs.
· Ettevõte rakendab kliendisuhete haldamise (CRM) tööriistu, et paremini mõista klientide vajadusi ja pakkuda isikupärastatud teenuseid.
4. Õigusnormidele vastavus ja riskijuhtimine: · Ettevõte valmistub aktiivselt Krüptovaraturgude (MiCA) määruse rakendamiseks Euroopas. See pöördelise tähtsusega määrus annab digitaalsete varade jaoks tervikliku raamistiku, suurendades regulatiivset selgust ja investorite kaitset.
· Ettevõte on kehtestanud ranged rahapesuvastased (AML) ja tunne-oma-klienti (KYC) protseduurid, et tagada vastavus rahvusvahelistele standarditele. Regulaarselt viiakse läbi auditeid ja vastavuspoliitikate värskendusi, et olla regulatiivsetest muudatustest ees.
1. Tehnoloogilised edusammud:
Kommentaarid (0)