RATASKAEVU HOSPITALITY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1647 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommen

RATASKAEVU HOSPITALITY OÜ hetkeolukord

Juba 1647 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Rataskaevu Hospitality OÜ, asutatud 2021. aastal, on Bombay Groupi strateegiline tütarettevõte. Meie ülesanne on arendada valitud kõrgetasemelisi toitlustuskontseptsioone, mis täiustavad kontserni esindusprojekte Tallinna vanalinna ajaloolises südames.

Uued avamised – 2024

Aastal 2024 avasime neli isikupärast ja kvaliteetset külastuskohta:

Shang Shi – Kantoni köögist inspireeritud fine dining restoran Michelini tärniga peakoka juhtimisel. Klassikalised road nagu Pekingi part ja

Dim Sum, saavad tänapäevase tõlgenduse ning neid saab nautida 15. sajandist pärineva käsitsi maalitud lae all.

Velvet Lounge – Eksklusiivne muusikalounge, loodud luksuslike ja intiimsete õhtute jaoks.

The Peacock Lounge – Vaateid ja meeleolu ühendav kokteilibaar, mis pakub viimistletud elamust kõigile meeltele.

Fox Den – Privaatne salong, suunatud haruldaste viskide, sigarite ja veinide asjatundjatele – tipptasemel nautlejate jaoks.

Need kontseptsioonid moodustavad tervikliku kõrgekvaliteedilise elamusklastri, mis haakub sujuvalt kõrvalasuva Bombay Clubi kogemusega.

Roll kontsernis ja visioon

Rataskaevu Hospitality OÜ on kontserni toidu- ja joogisektori lipulaev. Meie fookuses on:

Luksuslike külastuskohtade loomine, mis tugevdavad arendusprojektide väärtust.

Sünergia loomine Bombay Clubi ja Burmani hotelliga.

Külaliste liikumise, lojaalsusprogrammide ja ühisürituste sidumine kogu grupi ulatuses.

Burman Hotel OÜ brändifilosoofia jagamine ja võimendamine.

2024. aasta saavutused

Värbasime ja koolitasime rahvusvahelise teenindusstandardi järgi tegutseva meeskonna.

Tutvustasime teeninduskultuuri programmi, mille fookuses on isikupära, detailitäpsus ja ootuste ennetamine.

Viisime läbi töötoad, töövarjutamised ja salajased teenindushindamised, et kinnistada luksusstandardid.

Investeerisime tippklassi sisekujundusse, köögitehnikasse ja eritellimusmööblisse, mis toetavad premium-positsioneeringut.

Pilk tulevikku – 2025

Burmani hotelliga (avamine 2025. a I kvartal) loodav integratsioon avab võimalused ühistele lojaalsusprogrammidele, üritustele ja külalistele suunatud paketilahendustele.

Lisaks plaanime 2025. aastal avada kolm uut kontseptsiooni:

Écrin – Fine dining restoran Burmani hotellis

Maison Francois – Modernne brasserie

Koyo – Luksuslik Jaapani omakase-restoran

Meie eesmärk on kujundada läbi mitmekesise, kuid kooskõlalise kontseptsioonivaliku terviklik, kõrgtasemeline külaliskogemus – ühendades hotelliteenuse, gastronoomia ja atmosfääri ühtseks luksuselamuseks.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.