CUT BRANDS OÜ hetkeolukord
Juba 607 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Cut Brands OÜ tegutses aruandeperioodil jaekaubanduse ning kaubamärgihalduse valdkonnas. Ettevõtte tegevus keskendus peamiselt tarbekaupade jaemüügile ja brändide arendamisele. Aasta jooksul mõjutasid ettevõtte tegevust üldised tururaskused, mis avaldusid vähesel määral müügikäibe vähenemises ja kulude suhtelises suurenemises. Tulemuseks oli kahjum ning negatiivne omakapital.
Ettevõtte juhtkond on teadlik olukorrast ning on astunud samme finantsseisundi parandamiseks ja omakapitali taastamiseks.
Järgmisel majandusaastal keskendub ettevõte kulude optimeerimisele, põhitegevuse efektiivsuse tõstmisele ning võimalike uute tuluallikate leidmisele.
Enamus ettevõtte kohustustest on seotud seotud osapooltega, mis võimaldab paindlikkust kohustuste tasumise ajakavas. Juhtkond hindab, et tänu sellele on võimalik järk-järgult vähendada lühiajalist võlakoormust.
Vajadusel on omanikud valmis sissemakse kaudu osakapitali suurendama, et tagada äritegevuse jätkusuutlikkus ja vastavus äriseadustiku nõuetele.
Juhtkond on veendunud, et kavandatud meetmete rakendamine võimaldab ettevõttel taastada positiivne omakapital ja parandada majandusnäitajaid.
Kommentaarid (0)