IBRANDZY OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Tootepakendil on suur roll esmamulje loomisel ning see võib olla oluline tegur toote edukuse tagamisel erinevates olukordades. Toome välja viis erinevat hetke,

Millal läheb vaja tootepakendeid?

Tootepakendil on suur roll esmamulje loomisel ning see võib olla oluline tegur toote edukuse tagamisel erinevates olukordades. Toome välja viis erinevat hetke, kus tasuks mõelda tootepakendi tellimisele ja kuidas see võib mõjutada ettevõtte kuvandit ja suhteid klientide ning koostööpartneritega.



1. Tootepakend poodi

Kui soovite, et teie toode tõmbaks poeletil pilke ning tekitaks huvi potentsiaalsetes ostjates, on kvaliteetne ja atraktiivne tootepakend hädavajalik. Esmamulje loeb ning silmapaistev pakend võib tõsta toote väärtust ning meelitada kliente ostma.

2. Uus tootekategooria

Kui teil on plaanis siseneda uude tootekategooriasse, on oluline välja tuua oma bränd ja toode eristuvalt. Siin on ka võimalus uuesti läbi mõelda enda brändiidentiteet. Unikaalne ja kaasaegne tootepakend aitab eristuda konkurentidest ning meelitada sihtrühma tähelepanu.

3. Ettevõtte kingitused tähtpäevadeks

Tähtpäevadel, nagu jõulud, kevadpüha, juubelid või ettevõtte aastapäev, on kingitused oluline viis näidata hinnatust oma töötajatele ja äripartneritele. Kvaliteetne tootepakend koos personaliseeritud sõnumiga suurendab kingituse väärtust ning loob meeldiva üllatusmomendi.

4. Ettevõte kingitused koostööpartneritele

Koostööpartnerite tunnustamine ja tänamine on oluline osa tugevate suhete hoidmisest. Kvaliteetne tootepakend koos sinu ettevõtte logo ja sõnumiga annab kingitusele professionaalse ja eksklusiivse puudutuse, mis aitab säilitada head ärisuhted.

5. Ettevõtte kingitused klientidele

Klientidele kingituste tegemine on suurepärane võimalus näidata, kuidas ettevõtte neid hindab ja väljendada tänulikkust. Unikaalne ja kvaliteetne tootepakend koos brändi sõnumiga võib luua emotsionaalse sideme ning jätta klientidele meeldejääva mulje, mis soodustab lojaalsust ja korduvostu. 

Meie usume, et tootepakendiga kingitakse meeldejäävaid hetki. Pakend on esimene asi, mida inimene näeb ning see peab olema kvaliteetne ja atraktiivne, et luua positiivne esmamulje. Olgu siis tegemist poeletiga või kingitustega – tootepakend on võimas vahend, mis aitab suurendada toote väärtust, eristuda konkurentidest ning luua tugevaid suhteid klientide ja koostööpartneritega.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Pakendid, mis tõstavad teie müüginumbreid – Kuidas?

Pilt on väärt rohkem kui tuhat sõna. Inimeste aju on programmeeritud visuaalsele informatsioonile. Öeldakse küll, et ära hinda raamatut kaane järgi, aga me ei s
ssb.ee
Pilt on väärt rohkem kui tuhat sõna. Inimeste aju on programmeeritud visuaalsele informatsioonile. Öeldakse küll, et ära hinda raamatut kaane järgi, aga me ei saa sinna inimestena midagi parata. Toome teile esiteks siia mõned huvitavad faktid: 90% informatsioonist, mida inimese ajus töödeldakse, on visuaalne. Ajul võtab aega umbes täpselt 13 millisekundit, et töödelda pilti ja langetada otsus. Aju töötleb pilte lausa 60 000 korda kiiremini kui teksti. Inimesed mäletavad 65% sellest, mis nad näevad ja vaid 10% sellest, mis nad kuulevad. See tähendab, et teie toode peab olema visuaalselt

Milliseid prindi-ja kujundusvõimalusi on olemas?

Detailid on need, mis loevad!    Me pakume väga laia kujundus–ja disainivalikuid, kust leiate kindlasti õige just enda toote jaoks. Tutvu siin mõnede valikutega
ssb.ee
Detailid on need, mis loevad! Me pakume väga laia kujundus–ja disainivalikuid, kust leiate kindlasti õige just enda toote jaoks. Tutvu siin mõnede valikutega lähemalt: 3D-LAKK JA I-FOIL Siin äratame teie pildi või teksti mitme kihiga ellu ja teeme ta reljeefseks. Nii on ta sõrme all katsudes tunda. Digiseade võimaldab toota tavalist ja ka väga reljeefset UV-kohtlakki, muuhulgas ka digitrükisele, kui need on pindaktiivse laminaadiga kaetud.  3D lakikiht on võimalik katta ka i-foiliga, ehk 12 erineva foili tooniga. Nii saate tähelepanu pöörata erinevatele detailidele, näiteks

Sain pakkumise ja asi on mõttetult kallis

Selleks, et üldse tellida kvaliteetne trükitellimus peab ettevõte olema endale kindlaks teinud lähteülesande. Miks ma üldse seda teen? Mida mul on vaja? Mis on
ssb.ee
Selleks, et üldse tellida kvaliteetne trükitellimus peab ettevõte olema endale kindlaks teinud lähteülesande. Miks ma üldse seda teen? Mida mul on vaja? Mis on selle eesmärk ja kuidas seda saavutada? Kui selgub, et paika pandud eesmärk ja eelarve ei klapi, siis loomulikult nii edasi liikuda ei saa. Siis ongi kallis. Tahame aga enne veel teile välja käia mõned asjalikud mõtted, mis võivad aidata otsust langetada. Kogemus on näidanud, et tänu eriefektidele saavad meie partnerid esiteks rohkem kliente ning teiseks tooteid kallima hinnaga müüa. Siinkohal me ei liialda. Kui potentsiaalne ostja

Tooteümbrised – Mõtle karbist välja!

Toote    sleeve    annab teile võimaluse mõelda kastist välja.    Sõna otses mõttes. Ärge piirduge tavapärasega. Toome siin teile välja veel huvitavaid ideid, k
ssb.ee
Toote   sleeve   annab teile võimaluse mõelda kastist välja.   Sõna otses mõttes. Ärge piirduge tavapärasega. Toome siin teile välja veel huvitavaid ideid, kuidas tooteümbriseid kavalalt ära kasutada. Klassikaline variant on šokolaadikarp või veiniümbris. Tegelikult ei pea siin üldse olema pistmist vaid nendega. See võib olla ükskõik mis. Näiteks vein, pudel viina, mängukataloog, läpakas, molbert või rula. Võimalik on panna ka mitu toodet kokku,   sleeve 'i ümber ja ongi täitsa uus toode valmis. Kandliliste sisse võib panna mõne raamatu, lauamängu, kaardimängu, advendikalendri. Pudeli

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.