HARDFORK MEDIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 247 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,6 punktiga ja kommente

HARDFORK MEDIA OÜ hetkeolukord

Juba 247 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,6 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.

Tegevusaruanne 2023

Hardfork Media OÜ on registreeritud 16.12.2021. aastal.

1. 2023. majandusaasta ülevaade: nnn2023. aasta jaanuaris alustas Hardfork Media OÜ oma tegevust Tallinnas, Eestis. See strateegiline käik hõlmas nii isiklike kui ka ettevõtte vahendite loomist kohapeal ning kõigi operatiivsete aspektide, nagu web´i majutus, muud IT -teenused ja -tellimuse, ümberpaigutamist Eestisse.

Vaatamata stabiilsele juhtkonnale laiendas ettevõte oma äritegevuse ulatust, astudes AI sektorisse.

See uus suund kandis vilja eduka AI-äri käivitamise ja järgneva müügiga, mille omandas Kanada ettevõte.

2. Finantstulemused:

Seistes silmitsi pidevate väljakutsetega nagu COVID-19, geopoliitilised pinged ja majanduslangused, mis mõjutavad globaalseid turge, näitas

Hardfork Media OÜ vastupidavust ja kohanemisvõimet. Ettevõte suutis genereerida 700 tuhat eurot tulu, navigeerides perioodil, kus turutingimused pole veel täielikult taastunud 2019. aasta tasemele.

3. Tegevus ja juhtkond:

Hardfork Media OÜ tutvustas nelja uut toodet, mis on kooskõlas äriplaaniga, mis on seotud TRP taotlusega Eestis:

Prognoosid: AI-põhine mudel tokenite väärtuste ennustamiseks, kasutades erinevaid näitajaid.

Kalkulaatorite tööriistad: See komplekt sisaldab kasumikalkulaatorit ja turukapitali kalkulaatorit.

OpenTools: Kaubamärk, mis on pühendatud AI-tööriistade koondamisele ja AI-uudiskirja levitamisele.

AI-tehnoloogiate, eriti selliste edusammude nagu ChatGPT, sisenemine muutis oluliselt sisu avaldamise maastikku, nõudes strateegilist kohandumust.

4. Turg ja konkurentsikekksond: 2023. aastal nägime ülemaailmset konkurentsi kasvu, mis hajutas turuosa erinevate väljaannete vahel. Vaatamata nendele väljakutsetele kasutas Hardfork Media OÜ ülalmainitud uusi tooteid, et kindlustada oma positsiooni maailma kolmanda suurima krüptomeedia platvormina.

5. Risk ja võimalused:

AI tõus esindas nii olulist riski kui ka märkimisväärset võimalust. Ettevõtte strateegiline algatus, OpenTools, kasutas seda trendi ära ja müüdi edukalt kasumiga, näidates Hardfork Media võimet kiiresti kohaneda ja uuendada.

6. Tuleviku väljavaade: 2023. aasta algusega Hardfork Media OÜ näeb palju lubavat majandusaasta algust, esimese kvartaliga on saavutatud ainuüksi 300 tuhat eurot tulu. Ettevõte prognoosib aasta lõpu tulude jõudmist 3-4 miljoni euroni, oodates krüptoruumi uue kasvufaasi alguses olulisi turumuutusi.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.