CHEF URBAN OÜ hetkeolukord
Juba 90 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Chef Urban OÜ tegeles oma esimesel asutamisaastal toote välja arendamisega, mis hõlmas retseptide väljatöötamist, sobiva pakendi leidmist, brändi ülesehitamist (graafiline disain, pakend), veebiarendust ja toote pildistamisi.
2022.aastal juhatuse liikmele tasu ei makstud.
2022.aastal puudusid ettevõttel tööjõukulud.
2023.aastal on plaanis soetada pakendamiseks vajalik inventar, rentida sobivad ruumid ja siseneda tootega turule - testida sihtgruppi. Samas kõrvalt tegeleda edasi tootearendusega.
Kommentaarid (0)