ELECTRONIC COMMERCE OÜ hetkeolukord
Juba 59 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Electronic Commerce OÜ asutati märtsis 2022.a.
2022. aastal asutatud ettevõte tegeles esimesel aastal kodulehe loomisega ja otsiti turgu, kust kaupa hankida. Müügini 2022. aastal ei jõutud.
Müügiga alustati 2023. aastal. Keskendusime aktiivselt turundusele ja kliendibaasi loomisele ning kasvatamisele. Oleme leidnud usaldusväärseid koostööpartnereid.
Tulevikuplaanid ja - strateegia:
Järgmise aasta eesmärkideks on turundustegevusega jätkamine ja kliendibaasi kasvatamine, millega kaasneks ka müügimahu suurendamine ja finantsilise stabiilsuse parandamine. Eesmärk on parandada ettevõtte jätkusuutlikkust.
Finantsmajanduslikest näitajatest tooksime välja olulisemad. Maksevõime üldine tase (käibevara jagatud lühiajalised kohustused) 2023.a. lõpu seisuga oli 1,01. Likviidsuskordaja (käibevara-varud jagatud lühiajalised kohustused) 2023.a. lõpu seisuga oli 0,16. Võlakordaja (kohustused kokku jagatud koguvara) 2023.a. oli 0,99.
Riskid ja väljakutsed:
Kuigi konkurents e-kaubanduses on tihe, oleme optimistlikud oma võimaluste osas turul läbi lüüa. Peamised riskid on seotud turu muutuste ja majandusliku olukorra ebastabiilsusega, kuid plaanime neid riske maandada ja pidevalt turuolukorda jälgida.
Kokkuvõtteks oleme teinud märkimisväärseid edusamme oma e-poe käivitamisel ja kliendibaasi loomisel. Jätkame tööd, et kindlustada ettevõtte jätkusuutlikkus.
Kommentaarid (0)