GLAIRY BRAND OÜ hetkeolukord
Juba 290 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2024
Juhtkoht hindab ettevõtte teist tegevusaastat edukaks, kuna bränditeadlikkuse suurendamisele suunatud tegevused on aidanud kaasa nii klientide arvu kui ka käibe kasvule. Toodete nähtavuse tõstmiseks kasutati erinevaid turunduskanaleid ja tehti koostööd strateegiliste koostööpartneritega.
2024. aastal laiendasime tooteportfelli ühe uue tootega, mis sai klientide poolt hästi vastu võetud. Edaspidi soovime jätkuvalt suurendada brändi tuntust, kasutades sihipärast turudusstrateegiat ja koostöösuhteid, et jõuda laiema sihtrühmani. Samal ajal jätkame uute toodete arendamist, lähtudes klientide eelistustest ja turutrendidest.
Pikaajalise edu tagamiseks keskendume ettevõtte kasvule ning investeeringutele nii tootearenduses kui turunduses.
Kommentaarid (0)