12
headernotification_37459414_m_xl.png
Tahad tagasilinke enda veebilehele?

Tagasilinke, mis viivad külastaja teie veebilehele, on hulgaliselt üle terve ärimeedialehe nii Storybookis kui Inforegistris.

Vaata
headernotification_70810283_m_xl.png
Müügipakkumised kliendisegmendile

Müügipakkumistega on võimalik jõuda potentsiaalsele kliendigrupile lähemale õigel ajal ja õiges kohas ning ilma ajaliste piiranguteta.

Vaata
headernotification_51203148_m_xl.png
Tahad 3x rohkem müügivihjeid?

Sinu firma ärimeedialehe näidis on tasuta ja see ei kohusta Sind millekski. Kvaliteetse digiturunduse saad kätte taskukohase hinnaga.

Vaata
headernotification_00562426_m_xl.png
Krediidi- ja finantstaust

Unikaalse tehnoloogia abil jõuab krediidi- ja finantstaust ka välistesse süsteemidesse (ERP, CRM jt), mida saavad kasutada kõik firma töötajad.

Vaata
headernotification_45794319_m_xl.png
Efektiivne võlahaldus

Täisteenused alates krediitmüügist kuni rahalaekumiseni. Võlaportfelli analüüs, krediidijärelvalve, ketimeetodil inkasso, võla avalikustamine.

Vaata
headernotification_41533814_m_xl.png
Turvavõrk (tugiteenused)

Krediidijuhtimise tugiteenused aitavad ennetada võlglaste riskikäitumist terves krediitmüügi ahelas.

Vaata
headernotification_67393617_m_xl.png
Ühe sekundi taustakontroll

Ühe sekundi jooksul annab krediidiskoor ja vaba krediidilimiit Sulle kätte olulise info enne igat äritehingut.

Vaata
headernotification_85990590_m_xl.png
Mis on Storybook WEB?

Oluline info on alati Sinuga kaasas igalpool veebis – just seal, kus ostled või otsid tooteid; kandideerid tööle või teed tööd; loed online meediat vms.

Vaata
headernotification_70791716_m_xl.png
Andmed CRM-s ilma andmeliideseta

Vaid ühe klikiga näed veebitarkvarades (CRM, ERP) äririske jms taustinfot ettevõtete ja isikute kohta.

Vaata
headernotification_31774750_m_xl.png
Rahvusvaheline Storybook WEB

Kõigil veebilehtedel ja otsimootorites näha veebilehe omaniku usaldusväärsuse taust (skoorid, kommentaarid jpm)

Vaata
headernotification_70367329_m_xl.png
Oled teenusepakkuja?

Era- ja riigihanked Sinu postkastis! Liitu Stroybookiga ja saad olla alati esimeste pakkujate hulgas. Soovi korral pea avatud kaartidega läbirääkimisi otse Tellijaga.

Vaata
headernotification_11720533_m_xl.png
Otsid teenusepakkujat?

Vali märksõna või valdkond (näiteks "ehitus"), kellelt soovid teenust/toodet osta ja edasta neile oma hankekutse või päring ekirjaga.

Vaata
Messid on olulised sündmused, mis pakuvad ettevõtetele ainulaadset platvormi oma toodete ja teenuste esitlemiseks sihtrühmale. Need toimivad tööstuse juhtide, u

Kuidas maksimeerida oma messi roi-d

Messid on olulised sündmused, mis pakuvad ettevõtetele ainulaadset platvormi oma toodete ja teenuste esitlemiseks sihtrühmale. Need toimivad tööstuse juhtide, uuendajate ja potentsiaalsete klientide kohtumispaigana, pakkudes võrreldamatut võimalust võrgustike loomiseks ja brändi tutvustamiseks. Keskmistele ja suurtele ettevõtetele võib messidel osalemine oluliselt suurendada nähtavust ja avada uksi uutele turgudele.Messid pakuvad arvukalt eeliseid, sealhulgas otsest juurdepääsu potentsiaalsetele klientidele, võimalust jälgida konkurente ja võimalust uusi tooteid turule tuua. Need pakuvad ka võimalust turuinfo kogumiseks ja tööstuse trendide mõistmiseks. Osaledes nendel üritustel, saavad ettevõtted tugevdada oma brändi kohalolekut ja kinnistada end oma valdkonna liidritena.

Enne messi strateegiad

Enne messil osalemist on oluline määratleda selged eesmärgid. Olgu eesmärgiks kontaktide loomine, bränditeadlikkuse suurendamine või uue toote turule toomine, konkreetsete sihtide seadmine juhib teie strateegiat ja aitab edu mõõta.Tõhus eelarve planeerimine on oluline ROI maksimeerimiseks. Jaotage ressursse targalt, arvestades kulusid stendi kujundusele, turundusmaterjalidele, reisidele ja majutusele. Veenduge, et teie eelarve vastaks teie eesmärkidele ja võimaldaks paindlikkust ettenägematute kulude korral.Teie stend on messil teie ettevõtte nägu. Investeerige kujundusse, mis on mitte ainult visuaalselt atraktiivne, vaid ka funktsionaalne. Lisage interaktiivseid elemente ja veenduge, et teie bränding oleks järjepidev ja silmapaistev. Kaasahaarav stend meelitab rohkem külastajaid ja jätab püsiva mulje.Reklaamige oma osalemist messil erinevate kanalite kaudu, nagu sotsiaalmeedia, e-posti uudiskirjad ja pressiteated. Suhelge oma publikuga enne üritust, et tekitada ootusärevust ja tagada, et potentsiaalsed kliendid oleksid teadlikud teie kohalolekust.

Kohapealsed strateegiad ROI maksimeerimiseks

Veenduge, et teie stendil oleksid teadlikud ja ligipääsetavad meeskonnaliikmed. Koolitage neid külastajatega tõhusalt suhtlema ja andma üksikasjalikku teavet teie toodete ja teenuste kohta. Hästi hallatud stend võib oluliselt parandada külastajate kogemust ja kontaktide loomist.Suhelge aktiivselt osalejatega, pakkudes demonstratsioone, näidiseid või interaktiivseid kogemusi. Julgustage külastajaid osalema tegevustes, mis toovad esile teie toodete või teenuste eelised. Isiklik suhtlemine on võtmetähtsusega suhete loomisel ja kontaktide konverteerimisel.Messid on suurepärane võimalus luua võrgustikke tööstuse kolleegide ja potentsiaalsete partneritega. Osalege seminaridel, töötubades ja võrgustikuüritustel, et laiendada oma professionaalset võrgustikku. Tugevate suhete loomine võib viia tulevaste koostööde ja ärivõimalusteni.Kasutage tehnoloogiat, et suurendada kaasatust oma stendil. Kasutage digitaalseid ekraane, virtuaalreaalsuse kogemusi või interaktiivseid kioske, et meelitada ja hoida külastajate huvi. Tehnoloogia aitab ka andmete kogumisel ja külastajate interaktsioonide jälgimisel pärast üritust.

Pärast messi strateegiad

Õigeaegne järeltegevus on oluline kontaktide klientideks muutmisel. Võtke messil loodud kontaktidega ühendust isikupärastatud sõnumite ja pakkumistega. Struktureeritud järeltegevusprotsess aitab säilitada hoogu ja suurendada konversioonimäärasid.Hinnake oma messi tulemuslikkust, analüüsides mõõdikuid nagu kontaktide loomine, müük ja osalejate kaasatus. Koguge tagasisidet oma meeskonnalt ja külastajatelt, et tuvastada parendamist vajavad valdkonnad. See analüüs annab väärtuslikku teavet tulevaste ürituste jaoks.Kasutage messilt saadud teadmisi oma strateegiate täiustamiseks ja tulevase osalemise parandamiseks. Tuvastage edukad taktikad ja valdkonnad, mis vajavad parendamist. Pidev õppimine ja kohanemine on võtmetähtsusega ROI maksimeerimiseks tulevastel messidel.Võtke täna ühendust BIRGSO OÜ-ga, et täiustada oma messistrateegiat ja maksimeerida oma ROI-d!

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Tõhusad strateegiad rahvusvahelise turu kaasamiseks

Rahvusvaheline turu kaasamine viitab strateegilisele lähenemisele, mida ettevõtted kasutavad, et siseneda ja luua kohalolek välisriikide turgudel. See hõlmab ne
ssb.ee
Rahvusvaheline turu kaasamine viitab strateegilisele lähenemisele, mida ettevõtted kasutavad, et siseneda ja luua kohalolek välisriikide turgudel. See hõlmab nende turgude dünaamika mõistmist, potentsiaalsete klientide tuvastamist ja oma toodete või teenuste väärtuse tõhusat edastamist. Ettevõtete jaoks, kes osalevad rahvusvahelistel messidel, on kaasamine ülioluline, et laiendada oma haaret ja luua pikaajalisi suhteid ülemaailmsete partneritega. Messid on oluline platvorm, kus ettevõtted saavad tutvustada oma pakkumisi, luua võrgustikke tööstuse kolleegidega ja suhelda potentsiaalsete

Proaktiivse müügi tähtsus messidel

Messid on ärimaailmas olulised sündmused, pakkudes ainulaadset platvormi ettevõtetele oma toodete ja teenuste esitlemiseks, suhtlemiseks tööstuse kolleegidega j
ssb.ee
Messid on ärimaailmas olulised sündmused, pakkudes ainulaadset platvormi ettevõtetele oma toodete ja teenuste esitlemiseks, suhtlemiseks tööstuse kolleegidega ja potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks. Need sündmused ei ole ainult toodete näitamiseks; need on strateegilised võimalused brändi nähtavuse suurendamiseks, turuinfo kogumiseks ja müügi edendamiseks. Keskmise suurusega ja suurettevõtetele, eriti neile, kellel on globaalne haare, on messid hädavajalikud konkurentsieelise säilitamiseks ja ärikasvu edendamiseks. 2. Proaktiivse müügi mõistmine Proaktiivne müük hõlmab klientide

Miks palgata väline müügiinimene?

birgitarus.com
https://birgitarus.com/miks-palgata-valine-muugiinimene/

10 tõhusat nõuannet edukaks müügikõneks

birgitarus.com
https://birgitarus.com/nouanne-edukaks-muugikoneks/

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.