VIVID DESIGN STUDIO OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 311 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduv

VIVID DESIGN STUDIO OÜ hetkeolukord

Juba 311 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2023

Vivid Design Studio OÜ põhitegevuseks on graafilise disain.

Ettevõtte alustas tegevust 2023 aasta jaanuaris. Ettevõte soetas vajalikud programmid olemasolevasse arvutisse, millega graafilise disaini teenust osutada. Valmis sai ka koduleht, mille kaudu kliente leida. Põhilised kliendid, kes esialgu ettevõttele tekkisid, olid varasemate töökohtadega seotud ettevõtted. Nendega sai tehtud hinnakirjad ning kujunesid esimesed püsikliendid. Uute klientide leidmine kujunes raskemaks, kui esialgu tundus. Kuna ettevõtte nimi oli uus ja esialgu on vaja klientides usaldust tekitada, siis nõudis see väga palju vaeva. Palju kulus aega müügikirjade ja kõnede koostamisele, mis ei viinud siiski koostöödeni. Selles osas sai selgeks, et inimesed, kes vajavad graafilise disaini teenust, otsivad seda ise ning leiavad õige inimese vastavalt oma vajadustele ja maitsele. Sai selgeks, et ettevõtteni jõuavad püsikliendid ise ja need, kes on stiili pärast firma leidnud, on ka teenuseid ostma jäänud. Ettevõtte algusaegadel oli mitu koostööd, mis ei viinud rahalise kasumini.

Aasta keskel tekkis visioon luua keskkonnasõbralik toode enda disainiga. Firma leidis huvitava lahenduse hakata tegema ökovaigust aluseid ja küünlaid. Selle jaoks telliti materjale ja vorme, et saada tegevusega alustada ning tooteid laatadel ja e-poes müüma hakata. Aasta lõpus lisandusid toodete juurde valikusse ka heegeldatud peapaelad, mille müügile paraku eeltööd ei tehtud. Tooteid hinnati küll väga heaks, kuid materjale oleks võinud hankida läbi mõeldes ning soodsamalt, arvestades lõpphinna kujunemist. Praegune plaan ettevõttes on taastada eelmisel aastal tekkinud raskused ning teha ainult hädavajalikke kulutusi.

Eelmisel aastal mõjutas disaini teenuse ostmist kindlasti ka maailmas toimuv ebastabiilne olukord. Inimesed tarbivad vähem teenust, mis ei ole otseselt hädavajalik. Jätkub tegevus püsiklientidega graafilises disainis, kes on kindlad ja turvalised. Lisaks võtab ettevõte vastu vähesel määral uusi kliente. Toodete valmistamise osas on ettevõte hetkel pausil, kuni olukord rahaliselt stabiliseerub. Peamiseks valdkonnaks jääb ettevõttes graafiline disain.

Vivid Design Studio OÜ müügikäive oli 2023.aastal 6328.-, kahjum 2332.-

Omakapitali miinimumnõue on plaanis taastada 2024. aasta kasumi arvelt.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.