Kuidas mõjutab meediakajastus sinu ürituse edu?
Meediakajastus on ürituse turundamise oluline osa, kuna see võimendab sinu sõnumit ja laiendab sinu ürituse ulatust füüsilistest osalejatest kaugemale. See võib oluliselt tõsta sinu brändi nähtavust, usaldusväärsust ja lõppkokkuvõttes sinu ürituse edu.
Igal üritusel on midagi, mis teeb selle eriliseks. Oma ürituse ainulaadse müügiargumendi (USP) tuvastamine ja esiletoomine on meedia huvi äratamiseks ja sihtrühmaga resonantse kajastuse tagamiseks hädavajalik.
Meediastrateegia enne üritust
Alusta meediaväljaannete ja mõjutajate nimekirja koostamisega, mis sobivad sinu ürituse tööstusharuga ja sihtrühmaga. Sellesse nimekirja peaksid kuuluma kohalikud ja rahvuslikud uudiste väljaanded, tööstusharule spetsiifilised publikatsioonid, blogijad ja sotsiaalmeedia mõjutajad.
Hästi koostatud pressiteade võib olla sinu meediale suunatud tegevuse nurgakiviks. See peaks olema uudisväärtuslik, lühike ja sisaldama kõiki vajalikke detaile, et meelitada ajakirjanikke sinu üritust kajastama.
Kasuta sotsiaalmeedia platvorme, et tekitada ümber sinu ürituse suminat. Jaga telgitaguseid, reklaamklippe ja uuendusi, et kaasata oma publikut ja julgustada jagamist.
Suhtlemine meediaprofessionaalidega
Isikupärastatud kutsete saatmine võtmeajakirjanikele võib oluliselt mõjutada kajastuse saamist. Võta aega, et mõista nende huvisid ja kuidas sinu üritus nende sisuga haakub.
Kaalu eksklusiivse meedia eelvaate ürituse korraldamist, et anda ajakirjanikele aimu sellest, mis neid ees ootab. See võib tekitada varajast huvi ja kajastust, seades tooni põhiüritusele.
Eksklusiivsete intervjuude, lugude või juurdepääsu pakkumine kõrge profiiliga osalejatele võib olla tugevaks motivaatoriks meediakajastuse saamiseks. Veendu, et sul on plaan selle sisu pakkumiseks õigeaegselt ja korraldatult.
Ürituse ajal
Ürituse päeval veendu, et meediaesindajatel oleks lihtne ligipääs kõikidele aladele, informatsioonile ja ressurssidele, mida nad vajavad sinu ürituse tõhusaks kajastamiseks.
Jätka hoogu reaalajas uuendustega sotsiaalmeedias. Otse-tviitimine, Instagrami lood ja Facebooki live sessioonid aitavad püüda nende tähelepanu, kes ei ole kohal.
Loo ja reklaami oma üritusele ainulaadset hashtagi, et jälgida vestlusi ja suurendada nähtavust võrgus. Julgusta nii osalejaid kui ka meediat seda oma postitustes kasutama.
Pärast üritust järeltegevus
Pärast üritust kogu ja levita kvaliteetseid fotosid, videoid ja muud multimeediasisu meediale. See võib aidata pikendada sinu ürituse kajastuse eluiga ja pakkuda materjali tulevasteks turundustegevusteks.
Kasuta tööriistu ja mõõdikuid, et mõõta sinu meediakajastuse ulatust ja mõju. Analüüsi, mis toimis ja mis mitte, et täiustada oma strateegiat tulevaste ürituste jaoks.
Lõpuks, ära unusta tänada meediaprofessionaale, kes sinu üritust kajastasid, ja hoia nendega suhteid. Need on hindamatud tulevaste ürituste kajastuse kindlustamiseks.
Kommentaarid (0)