ARTCHEF OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1029 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puud

ARTCHEF OÜ hetkeolukord

Juba 1029 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

Sissejuhatus

Restoran VÕIVÕI avas uksed 2024. aasta novembris Tallinnas Arteri kvartalis, tuues Eesti restoranimaastikule ainulaadse kontseptsiooni, mis ühendab casual dining'u, avatud tulel valmistatud toidud ning deli- ja baariformaadid. Restorani asutas tunnustatud peakokk Vladislav Djatšuk.

VÕIVÕI kontseptsioon põhineb kolmel põhielemendil: parim tooraine, rohke või ja tuli. Toidud valmistatakse avatud tulel. Restoran pakub mitmekesist menüüd, mis hõlmab liha-, kala- ja taimseid roogasid, keskendudes ausalt kasvatatud ja eelistatavalt kodumaisele toorainele.

Tulevikus on plaanis laiendada menüüd, pakkudes suuremat valikut lihatooteid, samuti rõhutada kala- ja köögiviljaroogasid, et rahuldada erinevate klientide maitse-eelistusi. Ettevõte jätkab oma tegevust, keskendudes jätkusuutlikkusele, kvaliteedile ja klientide rahulolule.

Majandustulemused

Majandusaasta müügitulu oli 266 tuhat eurot. Tulude kujunemisel mängis olulist rolli ettevõtte asukoht, sihtrühma vajadustele vastav kontseptsioon ning tõhus turundus. Kulud hõlmasid peamiselt tooraineid, tööjõukulusid ja äriruumi ülalpidamist. Majandusaasta kahjumiks kujunes 3 tuhat eurot.

Personal

Majandusaasta kahel viimasel kuul oli ettevõttes keskmiselt 25 töötajat. Töötajate palgakulu moodustas kokku 92 tuhat eurot (november ja detsember). Personalipoliitikas oli fookus professionaalse teenindustaseme hoidmisel ning töötajate rahulolu ja arenguvõimaluste toetamisel.

Investeeringud

Restoran tegi majandusaasta jooksul olulisi investeeringuid, sealhulgas köögitehnika, interjööri ja digilahenduste soetamisse. Investeeringute kogumaht oli 623 tuhat eurot, mille eesmärgiks oli tagada operatiivne efektiivsus ja kliendikogemuse kvaliteet.

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks

Ettevõte plaanib jätkata majandustegevust senisel kursil, keskendudes stabiilse kliendibaasi kasvatamisele, teeninduskvaliteedi hoidmisele ja uute tuluallikate arendamisele (nt cateringi teenus või ürituste korraldamine).

Omakapitali olukord ja taastamismeetmed

Majandusaasta lõpu seisuga oli ettevõtte omakapital negatiivne, mis viitab vajadusele rakendada meetmeid finantsseisundi stabiliseerimiseks.

Ettevõte on koostanud tegevusplaani, mille keskmes on kulubaasi optimeerimine, müügitulu kasvatamine ning võimalike täiendavate investeeringute kaasamine omanike või välistoetuste kaudu. Samuti analüüsitakse põhjalikult tegevusprotsesse ja hinnastamismudelit, et parandada kasumlikkust ja tagada omakapitali taastumine positiivsele tasemele seaduses sätestatud tähtaja jooksul. Juhtkond jälgib jooksvalt ettevõtte rahavoogusid ning teeb vajadusel täiendavaid juhtimisotsuseid, et tagada majandustegevuse jätkusuutlikkus ja vastavus Äriseadustiku nõuetele.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.