MY LUXURY BRANDS OÜ hetkeolukord
Juba 218 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2024
2023 ja 2024. aasta jooksul on ettevõtte tegevus keskendunud eelkõige äri ettevalmistamisele, sh veebipoe loomisele, sihtturu analüüsile, turunduskanalite kaardistamisele ja koostööpartnerite otsimisele. Tegemist on dropshipping-äri mudelil põhineva e-kaubandusega, mille fookuses on kõrgekvaliteedilised tooted ning laitmatu kliendikogemus. Ettevõtte asutaja on lähenenud äritegevuse käivitamisele vastutustundlikult ja strateegiliselt, investeerides aja ning ressursid koolitustesse, turu-uuringutesse ja professionaalse veebiplatvormi ülesehitamisse. Varasema kaubavalikuga tehtud proovikoostöö osutus mitte jätkusuutlikuks, mistõttu muudeti suunda – valiti uus sihtsegment ja uued tarnijad. Hetkel on käimas e-poe ümberkujundamine, et luua tugev alus edukaks turule sisenemiseks ning pakkuda klientidele läbimõeldud, kõrgetasemelist toodete valikut. Ettevõte jätkab tegevust 2025. aastal eesmärgiga jõuda esmaste müügitehinguteni ja alustada aktiivset turundustegevust.
Kommentaarid (0)