TARTUMAA ARENDUSSELTS MTÜ hetkeolukord
Juba 1220 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 7 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2023
Tegevusaruanne 2023
Seisuga 31.12.2023 oli TASil 71 liiget – 9 omavalitsust, 26 erasektori ja 36 kolmanda sektori esindajat. Aastal 2023 arvas TASi juhatus liikmeskonnast välja 2 liiget, 5 uut liiget võeti vastu.
Üldkoosolekuid toimus aastal 2023 kaks korda: 24. mai Kastre vallas ja 12. oktoober Kambjas. Aastal 2023 toimus 14 juhatuse koosolekut (seitse nendest olid elektroonilised koosolekud ning viis toimusid e-keskkonnas Zoom).
TASi büroo asub aadressil Pepleri tn 6, Tartu. TASil oli 31.12.2023 seisuga 3 täiskohaga töötajat – tegevjuht, konsultant-asjaajaja ja
Tartumaa toidukoordinaator.
Alates 01.01.2022 osutab TASile raamatupidamise teenust Eesti Finantsteenuste Agentuur OÜ.
Vastutusvaldkonnad on töötajate vahel jagatud järgmiselt:
Tegevjuht: (cid:127) TASi rakenduskava, eelarve ja tegevuskava projektide koostamine ning juhatusele tähtaegne kinnitamiseks esitamine; (cid:127) TASi strateegia rakendamine, rakenduskava, eelarve ja tegevuskava täitmise tagamine, nendes ettenähtud tegevuste planeerimine ja elluviimine; (cid:127) riigisisese ja rahvusvahelise koostöö ja arendusprojektide kavandamine ja koostamine ning selleks vajalike ettepanekute tähtaegne esitamine juhatusele; (cid:127) tegevmeeskonna ja TASi lepinguliste partnerite töö planeerimine, korraldamine, juhtimine ja kontrollimine vastavalt eelarvele, rakendus- ja tegevuskavale, üldkoosoleku ja juhatuse otsustele; (cid:127) lepingute, jooksvate tehingute ja kohustuste allkirjastamine vastavalt volitustele; (cid:127) TASi kontori asjaajamise korraldamine; (cid:127) dokumentatsiooni korrasoleku, dokumendihalduse toimimise ja vastavuse tagamine kehtivas seadusandluses ja TASi juhtorganite otsustega kehtestatud nõuetele; (cid:127) informatsiooni kaasajastuse tagamine TASi veebilehel ja TASi hallatavates meililistides; (cid:127) informatsiooni vahendamise korraldamine TASi juhatuse, liikmete, koostööpartnerite ja avalikkuse vahel; (cid:127) TASi juhtorganite ja nende komisjonide koosolekute tehnilise toe tagamine; (cid:127) aruandluse koostamine ja esitamine; (cid:127) TASi esindamine vastavalt oma volitustele; (cid:127) projektitaotlustega seotud töökorralduse, menetlemise ja seirega seotud dokumentatsiooni väljatöötamise korraldamine ja toimimise tagamine.
Konsultant-projektijuht: (cid:127) TASi strateegia rakendamiseks arendusprojektide kirjutamine, elluviimine ja juhtimine, sh koostöövõrgustike tugevdamine ja arendamine; (cid:127) projektitaotlejate nõustamine; (cid:127) projektidega seotud aruandlus ja teavitustegevused; (cid:127) erinevate koosolekute, koolituspäevade, õppereiside, seminaride ja ümarlaudade organiseerimine ja läbiviimine; (cid:127) arendusprojektidega seonduva dokumentatsiooni korrashoid ja arhiveerimine.
Projektijuhi assistent: (cid:127) TASi arendusprojektide (sh rahvusvaheliste) assisteerimine – korralduslik töö, andmete koondamine ja sisestamine, koosolekute protokollimine, aruandluseks vajalike dokumentide ettevalmistamine, e-posti ja telefonisuhtlus; (cid:127) teavitustegevused (sh TASi sotsiaalmeedia konto ja gruppide haldamine); (cid:127) erinevate koosolekute, koolituspäevade, õppereiside ja seminaride korraldamine; (cid:127) arendusprojektidega seonduva dokumentatsiooni korrashoid ja arhiveerimine.
Tartumaa toidukoordinaator: (cid:127) Tartumaa toidupiirkonna arendamine Eesti ja Euroopa toidupiirkonnaks; (cid:127) Tartumaa toidustrateegia ja tegevuskava elluviimine, LEADER strateegia toiduvaldkonna arendamine; (cid:127) toiduvõrgustiku tegevuste koordineerimine ja partnerlussuhete juhtimine; (cid:127) toiduvaldkonna info süsteemne kaardistamine ning koostöö- ja infoplatvormi arendamine ja haldamine; (cid:127) regulaarse infovahetuse, koosolekute, ühisürituste, seminaride, koolituste jms läbiviimine;
Kommentaarid (0)