EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 4476 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 99 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puu

EESTI E-KAUBANDUSE LIIT MTÜ hetkeolukord

Juba 4476 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 99 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

2024. a. majandusaasta tegevuste kokkuvõte 2024.a. peamine liidu fookus oli ligipääsetavus (kohanemine, seadusandlus). Korraldasime seadusandlusest ja määruste teemadest ajendatult koolitusi, kus osales üle 1000 inimese (igakuised veebinarid, Baltic e-Commerce Forum, 2x uue koolitusarjana E-äri meistrikursused).

Avaldasime üle 20 uudiskirja, rohkem, kui 120 uudist, juhendit, seaduse jm jagamist. Aastalõpuks oli liidul üle 10 000 jälgija erinevates kanalites.

Lõime Riigikogu e-kaubanduse toetusrühma, TTJA ja MKMiga kvartaalsed kohtumised, rääkisime rohkem kui 15 seaduses kaasa erinevate ministeeriumitega. Eesmärgiks oli tõsta liikmete kompetentsi, arendada E-smaspäeva, tõsta usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” teadlikkust kui üldiselt tarbijate teadlikust Eesti e-poodidest ostmise eelistest. Tõstsime investeeringuid turndustegevusse ja nähtavust kampaaniates, mis konverteerub liikmete kasusse ning liidu üldisesse eesmärki.

Liidu eesmärke toetasid alljärgenavd tegevused: (cid:127) e-kaubanduse arendamine Eestis koostöös ministeeriumite ja riigiametitega (ümarlauad ja kohtumised tarbijakaitseametis, maksu- ja tolliametis, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis, rahandusministeeriumis); (cid:127) usaldusmärgise “Turvaline ostukoht” väljastamine ja kontroll; (cid:127) liikmete huvide esindamine õigusloomes (cid:127) e-kaubanduse statistika loomine, kokku kogumine ja kontroll

Koolitused

Organiseeriti 1 e-kaubanduse Baltikumi ülene konverents ja 2 e-äri meistrikursust, lisaks igakuised hommikuseminarid liikmetele.

Kampaaniad ja konkursid “E-smaspäeva” korraldasime 4x, lisaks Turvalise Ostukoha meediakampaania aprillis ja oktoobris.

Koostöö

Tarbijakaebuste komisjoni istungitel e-kauplejate esindamine

MKMi ja Eesti Panagaga e-kaubanduse statistika alane koostöö

Omniva, Smartposti, Venipaki ja DPDga koostöös e-kaubanduse siseriiklik pakiautomaatide mahu igakuine statistika

Majandus- ja Kommunikatsiooni ministeeriumi, EMTA ja Tarbijakaitse ametiga koostöös mitmed töögrupid ja algatused

Riigikogu e-kaubanduse toetusrühm

Rahvusvaheline koostöö

Euroopa e-kaubandusliitude katusorganisatsiooni eCommerce Europe liikmelisus

Meediakajastus

Liidu seisukohtasid, e-kaubanduse teemalisi arvamusartikleid ja pressiteateid on aasta jooksul avaldanud Äripäev, Kaubandus.ee, Ärileht,

Geenius.ee, Postimees ja Delfi. Liit on üles astunud Äripäeva raadios, Vikerraadios ja esinenud ETV Terevisioonis, TV3 uudistes, Kanal2 jpm.

Liidu eesmärgid 2025 majandusaastaks

Liidu põhifookuseks on liikmeskonnale pakutavate teenuste kõrge kvaliteet ning lisandväärtuse ja toe pakkumine. Eesti e-kaubanduse valdkonna usalduse veelgi kõrgemalt tõstmine.

“Turvaline ostukoht” tuntuse kasvatamine ning meediakampaaniad. E-kauplemist puudutavas seadusandluses kaasa rääkimine ning liikmete huvide eest seismine. E-smaspäeva korraldamine 4 korda 2025.a.

Peamised finantsnäitajad 2024 2023

Müügitulu (EUR) 320 428 326 962

Liikmetelt laekunud tulu (EUR) 201 338 205 792

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.