LIIVIMAA LIHAVEIS MTÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 1921 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja komment

LIIVIMAA LIHAVEIS MTÜ hetkeolukord

Juba 1921 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 6 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.

Tegevusaruanne 2023

MTÜ Liivimaa Lihaveis asutati 2010. aasta jaanuaris üheteistkümne suurema aberdiin-anguse ning herefordi tõugu lihaveisekasvataja poolt.

MTÜ Liivimaa Lihaveise põhikirjaline eesmärk on suunatud veiseliha turu arendamisele, kasutades nii looduslikest tingimustest tulenevat kui juba toimivate ettevõtete näol olemasolevat kasvupotentsiaali. Anda läbi teaduslike uuringute lisaväärtust nii olemasolevatele kui ka uutele toodetele; mitmekesistada kvaliteetlihaveise lihast toodetud tooteid nii sortimendi laiendamise kui ka spetsiifiliste uute toodete näol; aidata ühingu liikmetel ning teistel anguse ja herefordi tõugu lihaveiseid kasvatavatel ettevõtjatel laieneda ja arendada juba toimivaid äritegevusi, tõstes seeläbi ettevõtete konkurentsivõimet.

Liivimaa Lihaveise põhitegevus on rohumaaveiseliha turu arendamine ning turuväljundi loomine (müügivõimaluste suurendamine) ettevõtjatele, kes kasvatavad anguse, herefordi ja simmentali tõugu lihaveiseid rohumaal. Põhieesmärgist lähtuvalt tegutseb Liivimaa Lihaveis igapäevaselt selle nimel, et rohumaaveiseliha väärindada ja anda lisaväärtust nii olemasolevatele toodetele kui uutele toodetele (teaduslikud uuringud rohumaaveiseliha tervislikkuse kohta, katsetused lihakehade lõikamisel ja laagerdamisel; toidukvaliteedikava tunnustamine), mitmekesistada kvaliteetlihaveise lihast toodetud tooteid, turundada ühiselt rohumaaveise liha ja sellest valmistatud tooteid ning propageerida rohumaaveiseliha tarbimist (kvaliteeditähis, Euroopa Liidu mahetoote logo, kaubamärk „Liivimaa Lihaveis“, toodete tutvustusüritused, koduleht, reklaam, parima mahetoote valimisel osalemine jne), suurendada lihaveisekasvatajate arvu, kes järgivad riiklikult tunnustatud toidukvaliteedikava

MTÜ kui juriidilise isiku enda eesmärk ei ole tulu saamine, vaid läbi ülal kirjeldatud eesmärkide lihaveisekasvatuse tulukuse suurendamine nii oma liikmetele, kui teistele läbi MTÜ turustavatele lihaveisekasvatajatele.

MTÜ Liivimaa Lihaveis teenib müügitulu majandustegevusest, teenitud tulu suunab aga eelpool mainitud eesmärkide täitmiseks.

2023. aastal osales Toidukvaliteedikavas 107 lihaveisekasvatajat.

2023. aastal viidi läbi mitmeid turundusüritusi. Osaleti teavitusüritustel lihaveisekasvatajatele kõikides maakondades, et tutvustada

Toidukvaliteedikava osalemise reegleid. Reklaamiti rohumaaveiseliha nii trükimeedias kui raadios ning kirjutati ja avaldati arvamuslugusid rohumaaveisekasvatusest ja selle mõjust keskkonnale.

Tulud, kulud ja kasum 2023. aasta müügitulu ettevõtlusest oli 2 359 928 eurot, mille käive toimus Eestis.

2023. aastal on arvele võetud tulevaste perioodide kulud sihtfinantseerimisest 196 974 eurot, mille kohta aruanded esitatakse järgnevatel aastatel.

MTÜ 2023. a majandustegevuse tulem kahjum on - 28 886 eurot.

Personal 2023. aastal oli töölepinguga keskmiselt 1 töötaja.

Tööjõukulud koos sotsiaalmaksudega olid 26 668 eurot.

Eesmärgid järgmiseks majandusaastaks 2024. aastal jätkatakse innovatsioonitegevustega, et viia ellu 4 aastast innovatsiooniprojekti rohumaaveisekasvatuses, mis on suunatud looduslikult efektiivsele karjatamisele ja sööda varumisele eesmärgiga tuua turule suurema marmorsusega veiseliha.

Osaletakse erinevatel turundusüritustel. Koostatakse kahe aastane turundusplaan, mis sisaldab kõiki võimalikke turunduskanalite kasutamist rohumaaveiseliha propageerimiseks ning alustatakse selle elluviimist.

Uuendatakse Liivimaa Lihaveis ja tunnustatud rohumaaveiseliha visuaale, pakendeid ja etikette.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.