ÕPETAJATE ÜHENDUSTE KOOSTÖÖKODA. MTÜ hetkeolukord
Juba 534 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.
Tegevusaruanne 2024
Õpetajate Ühenduste Koostöökoda 2024
Õpetajate Ühenduste Koostöökoja missioon on:
Õpetajate Ühenduste Koostöökoda on õpetajate võrgustikeülene koostööühendus, mis toetab õpetajate professionaalsust ja aktiivsust hariduselus, tagamaks õpilase igakülgse arengu.
Visioon on Õpetajate Ühenduste Koostöökoda on Eesti hariduselu kõigi valdkondade professionaalne arendaja ja tunnustatud partner.
ÕÜKK 2024.aasta tegevused lähtusid Haridusstrateegia 2035 rakenduskavadest ja Haridus- ja Teadusministeeriumi strateegilise partnerluse eesmärkidest poliitika kujundaja ja poliitika elluviijana.
ÕÜKK tegevused on seotud HTM strateegiline partnerlusega ja hariduspoliitiliste muudatustega. Arvamusavaldused ning kooskõlastused on antud kõikidele ministeeriumist ja VV Kultuurikomisjonist laekunud dokumentidele.
Peamised tegevussuunad on õpetajate järelkasvu toetamine ja üleminek eestikeelsele õppele ja uuendatud riikliku õppekava rakendamisele, võrgustike mõju suurendamine ja osalemine erinevates töögruppides.
Aasta jooksul on strateegilise partnerina antud tagasisidet HTM-st saabunud erinevatele küsimustele ja osaletud paljudes töögruppides sh Õpetajate Lehe sisuloomisse.
2024. aastal edastasime tegevustoetusi aineliitudele eesmärgiga tugevdada aineliitude koostööd.
Ühingutele koostöö tõhustamiseks toimus suvekool „Digididaktika“, EKI, infotehnoloogide ning haridustehnoloogide ja teiste aineliitude koostöös.
Lisaks järelkoolitus „Digitund“ mille viisid läbi Eesti Informaatikaõpetajate Selts. Haridusühenduste juhtidele kaasaegse juhtimiskultuuri koolitus koostöös
Fontesega.
Õpetajate Ühenduste Koostöökoja juhatuse liige on kaasatud aasta õpetaja valimisel.
Ühendused on oma sisendi andnud eestikeelsele õppele üleminekule, õpiea pikendamise üleminekule, õpetaja eetikakoodeksi arendusse, hindamissüsteemide uuendamisse ja koostöös Kutsekojaga õpetaja kutsestandardi uuendamisse.
Kommentaarid (0)