TALLINN, PALLASTI TN 52 KORTERIÜHISTU

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 208 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puudu

TALLINN, PALLASTI TN 52 KORTERIÜHISTU hetkeolukord

Juba 208 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

Tallinn, Pallasti tn 52 korteriühistu (edaspidi: „Ühistu“ ) registrikood: 80493264, mille asukoht on Pallasti tn 52,

Lasnamäe linnaosa, Tallinn, Harju maakond, postiaadress:on Pallasti tn 52 (Ühistu postkast), Tallinn 11413 ja e-postiaadress pallasti52ku@gmail.com, tekkis Pallasti tn 52, Tallinn korterihoonestusõiguste valitsemiseks KrtS jõustumisel alates 01.01.2018.

Tartu Maakohtu registriosakonna ametiülesande korras on avatud korteriühistu registrikaart KrtS § 66 lõige 4 alusel.

Ühistu esmakanne Ühistu registrikaardile nr.1 on tehtud KrtS § 63 lg 1 alusel 12.01.2018.

Kuna Pallasti tn 52 korterihoonestusõiguste valitsemiseks kuni KrtS jõustumiseni oli määratud juriidilisest isikust valitseja, CityHaldus OÜ, siis jätkas nimetatud korteriühistu esindamist juriidiline juhatus "Valitseja" kuni füüsilistest isikutest juhatuse valimiseni. 20.06.2018. aastal toimunud Ühistu korterihoonestusõiguste omanike üldkoosolekul valiti

Ühistule füüsilistest isikutest koosnev 3-liikmeline juhatus, kes korraldab alates 01.08.2018 Ühistu haldamist ja majandutegevust ning esindab Ühistut.

Ühistu tegevuse eesmärgiks on Tallinna linnas, Pallasti tn 52 paiknevate korterihoonestusõiguste eseme osaks olevate korteri hoonestusõiguste mõtteliste osade ühine majandamine ja haldamine ning Ühistu omanike ühiste huvide esindamine, korterelamu heaperemeheliku kasutamise korraldamine Ühistu liikmete poolt, samuti korterelamu korrashoiu eest hoolitsemine, vajalike remonttööde teostamise korraldamine ja ühistu liikmete poolt laekuvate maksete sihtotstarbeline kasutamine.

Ühistul on avatud Swedbank´is oma arveldusarve. Korterelamu valmimisaasta - juuni 2012.

Ühistu majandustegevust korraldab alates 01.08.2018 3-liikmeline juhatus. Juhatuse tööd korraldas juhatuse esimees

Ühistu liikmete üldkoosoleku otsusega Ühistuga sõlmitud käsunduslepingu alusel brutokuutasuga 125.- €.

Ühistu juhatuse töökorralduse aluseks 2024. aastal oli 18.06.2024.a. toimunud Ühistu korterihoonestusõiguste omanike aruandlus- valimisüldkoosolekul vastuvõetud otsused nii haldus- ja hooldustasude ning remonditasude kogumisel, Pallasti tn 52 elamumaa ostu tinimused kui ka Üldkoosolekul kehtestatud 2024.a. majanduskava.

Alates 01.08.2018 osutab Ühistule raamatupidamisteenust OÜ Aitman, Irina Aitman isikus teenustasuga 55 €/kuus.

Töölepingu alusel töötajate arv oli 2. Arvestatud palgad ja puhkusetasu ning juhatuse liikme tasu aastas moodustas kokku 3768 €.

Laekumised remondifondi seisuga 31.12.2024 moodustas 2303 €. Rahalistest vahenditest remondifondi teostati nii avariiremonttöid vastavalt vajadusele kui ka planeeritud töid vastavalt majanduskavaga planeeritule. Remondifond koos eelneva perioodi jäägiga seisuga 31.12.2024 moodustas 4 631,60 €. Haldus- ja hooldustasu koguti ja kasutati vastavalt 2024.a. majanduskavas planeeritule.

2024. aastal ostis Ühistu Tallinna linnalt Tallinna linna omandis oleva Pallasti tn 52 elamumaa maksumusega 70 600 €.

Ühistul on sõlmitud kindlustusfirmaga (Seesam) Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti filiaal korterelamule laiendatud kinnisvarakindlustus 2024.a. 4 kvartali maksega summas 282 €.

Võlgnevusi seisuga 31.12.2024 Maksu- ja Tolliametile ei ole.

Ühistu juhatus tegeles ka kommunaalteenuste vahendamisega korterihoonestusõiguste omanikele/liikmetele. Selleks on juhatus sõlminud lepingud kommunaalteenuseid osutatavate ettevõtetega, s.h. Utilitas Tallinn AS, Tallinna Vesi AS,

Eesti Keskkonnateenused AS, Eesti Energia AS/Enefit AS ja Elektrilevi OÜ.

Võlgevused on 2024.a. detsembrikuu eest kommunaalteenuste tarnijatele ja Lindström OÜ-le, mille eest tasutud jaanuaris 2025.a.

esitatud arvete alusel.

Laekuvatest rahalistest vahenditest teostatakse 2025. aastal vajalikke remonttöid vastavalt Ühistu korterihoonestusõiguste omanike üldkoosolekul kehtestatud (kinnitatud) majanduskavale 2025.

Ühistu ei ole võtnud laenu.

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.