LOOV PÕLVKOND SA

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Juba 261 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduv

LOOV PÕLVKOND SA hetkeolukord

Juba 261 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Ettevõttele hinnanguid antud ei ole ja kommentaarid puuduvad samuti.

Tegevusaruanne 2024

Arengusammud tegevusaruanne 2024

Jätkuvalt puudub Eesti haridussüsteemis viis aidata paljudel õpetajatel oma õpetamispraktikat pidevalt ja tõenduspõhiselt edasi arendada.

Seda probleemi lahendamata ei ole võimalik hariduse sisulist kvaliteeti parandada.

l Hariduse 2035 arengukava eesmärk on õpetajate ja koolijuhtide pädevuse tõstmine ning õppijast lähtuva õppe elluviimine.

l Õpetajad ja koolijuhid on pigem harjunud traditsiooniliste koolitustega, aga nende mõju on vähene.

l Selle probleemi lahendamine on hädavajalik, sest muidu jätkame surnud ringis (õppeviisid on valdavalt vanad ja ei arvesta õppijate baasvajadustega - autonoomia, kompetentsus, seotus - mistõttu õppijate rahulolu on madal; kui õppijad ei taha õppida, siis see omakorda teeb õpetajate igapäevatöö stressirikkaks, mistõttu paljud õpetajad lahkuvad töölt).

Arengusammud on parim tõenduspõhine lahendus õpetajate ametialase arengu toetamiseks. Meie lahenduse keskmes on õpipartnerlus ja õpiringid; selle eestvedajaks koolis on õppejuhid.

l Õpipartnerlusega on liitunud 27 kooli ja 189 õpetajat, sh Järveküla Kool ja Kilingi-Nõmme

Gümnaasium, kus enamik õpetajaid on Arengusammudega liitunud.

l Tallinna Ülikooli Alustava õpetaja tugiprogrammi raames kasutavad mentorid Arengusamme.

Igal alustaval õpetajal on õpipartner, kes viib läbi tunnivaatlusi ja tagasisidekohtumisi

Arengusammude materjalide ja metoodika abil.

l Uue tegevusena käivitasime sügisel 2024 õppejuhtide programmi, et võimestada õppejuhte

Arengusammude eestvedajatena oma koolis. Sellega liitus 10 juhti 5 koolist.

Meie kogemus näitab, et õpetajate järjepidev koostöö meisterliku õpipartneriga aitab õpetamise ja õppimise kvaliteeti parandada.

2023/24 õppeaastal oli Arengusammude haridusjuht Terje Äkke väliseks õpipartneriks 7 kogenud õpetajale (valdkonnajuhile) Järveküla Koolis. Iga 2 nädala tagant oli kavandatud tunnivaatlused ja tagasisidekohtumised. Õppeaasta lõpus panime kirja põhjalikud kogemuslood: l Õpioskuste õpetamine ja iseseisev õppimine 2. klassis l Erinevate harjutusvõimaluste pakkumine füüsikas l Enesehindamise õppimine kunstiõpetuses

Miks on meie lahendus unikaalne? Tavalised koolitused ei oma mõju õpetamise kvaliteedile. Meie lahendus (õpipartnerlus + õpiringid) tugineb kuuele tõenduspõhisele mehhanismile, mis on õpetajate arengu toetamisel hädavajalikud.

1. Konkreetse õpetaja vajadustest lähtudes eesmärgi seadmine 2. Õppimise ja õpetamise aluspõhimõtete mõtestamine 3. Näidete analüüsimine, kuidas konkreetset põhimõtet ellu viia 4. Uue õpetamisviisi harjutamine, kohandamine ja kavandamine 5. Uue harjumuse toetamine ja vanast loobumine 6. Õpetajale sisuliste valikute andmine kogu protsessis (Allikas: Sims, S., et al, 2021. What Are the Characteristics of Effective Teacher Professional

Development? A Systematic Review and Meta-Analysis. Education Endowment Foundation. Selle metaanalüüsi lühikokkuvõte Peps Mccrea poolt.

2025. aastal on plaanis tegevustega jätkata.

Peamised finantsnäitajad, suhtarvud ja arvestusmetoodika 2024 2023

Aruandeaasta tulud 35 868 272 212

Aruandeaasta kulud -138 524 -165 422

Aruandeaasta tulem -102 650 106 795

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.