SOTSIAALMEEDIA AKADEEMIA OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Sotsiaalmeedia pidevalt arenevas maastikus on kuningas ei miski muu kui sisu! Ehk kõik pildid, videod, tekstid, mida su (persooni)brändi kontol näha võib. See e

3 sisustrateegiat 3 sotsiaalmeedia strateegiat sinu eduks!

Sotsiaalmeedia pidevalt arenevas maastikus on kuningas ei miski muu kui sisu! Ehk kõik pildid, videod, tekstid, mida su (persooni)brändi kontol näha võib. See ei tohiks olla suvaline sisu – vaid kaasahaarav, originaalne ja strateegiline sisu, millega publik suhestub. Sotsiaalmeedia spetsialistina pead looma sõnumeid, mis mitte ainult ei paista silma, vaid viivad ka teie ärieesmärke edasi. Tundub loogiline?

Enne kui kirjutad ühegi sõna või teed foto, on oluline teada, kellele räägid! Sukeldu demograafiasse, huvidesse ja käitumistesse. Tee seda sügavalt! Kasuta seda teavet enda kasuks, et see vastaks otseselt su publiku vajadustele ja soovidele.

Mida soovid oma sisuga saavutada? Absoluutselt igal sisul on oma eesmärk. Olgu selleks bränditeadlikkuse suurendamine, müügi edendamine või kogukonnaga suhtlemine, selged eesmärgid juhivad teie sisustrateegiat.

3 Strateegiat kaasahaarava sisu loomiseks

1. Lood köidavad meid. Need on viis, kuidas me ühendume ja suhestume üksteisega. Kasuta lugude jutustamist, et muuta oma bränd inimlikuks ja meeldejäävamaks. Iga väike idee pööra loo jutustamise formaati. 

2. Visuaale töödeldakse 60 000 korda kiiremini kui teksti. Sotsiaalmeedias haarab visuaal alati esimesena tähelepanu, seega peab see olema kvaliteetne ja edastama sõnumit kiiresti isegi ilma teksti lugemata. 

3. Suuna rahvast! Julgusta inimesi kaasama - loo küsitlusi, võistlusi. Loo sisu, mida su publik soovib jagada või suuna rahvas postituselt storysse, storyst Tiktoki või vastupidi.

''Anita, milleks lisaks sisuloomele olla valmis?''

1. Platvormi potentsiaali maksimeerimine

Igal sotsiaalmeedia platvormil on oma algoritm, mis määrab, millist sisu näidatakse. Ole kursis nende algoritmidega ja optimeeri oma sisu vastavalt, et maksimeerida nähtavust.

Mis töötab Instagramis, ei pruugi töötada LinkedInis. Õpi selgeks iga platvormi nüansid, sest iga sisu peab justkui naturaalselt sobima. Näiteks TikTok eelistab loomingulisi, kiiretempolisi videoid, samas kui LinkedIn väärtustab professionaalset, pikavormilist sisu.

2. Järjepidevus ja brändi hääl

Järjepidevus on sotsiaalmeedias võtmetähtsusega. Tee sisukalender, et planeerida oma postitusi ja tagada pidev sisuvoog, et hoida sees pidev toimumine.

Su brändi hääl peaks olema eristuv ja samal ajal ootuspärane kõigil platvormidel. See hääl on see, mis aitab silma paista!

3. Analüütika

Kasuta analüütikat oma soorituse jälgimiseks. Alustuseks on kõige tähtsam vaadata reachi - sellest saab juba päris hästi välja lugeda, mis töötab ja mis mitte.

Ole valmis oma strateegiat kohandama ja muutma! See ei näita kuidagi, et oleksid midagi valesti teinud, vaid hoopis, et liigud ja arened. Kui teatud tüüpi sisu resoneerub su publikuga rohkem, tooda rohkem sellist sisu. Vastupidi, kui midagi ei tööta, ära jää sellesse kinni.

Sotsiaalmeedia maastik muutub 24/7. Jätka õppimist ja arenda oma oskusi, et olla alati sammu võrra ees ja hoida oma sisu värske.

Oled valmis oma sotsiaalmeedia levelit tõstma?

Vali endale sobiv variant:

1. sotsiaalmeedia koolitus

2. sotsiaalmeedia haldus

3. mentorlus

Ja pane meile kiri teele info@sotsiaalmeediaakadeemia.ee

Kontakt

Kommentaarid (0)


Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas luua veenvat Instagrami elulugu, et esmamulje oleks vastupandamatu?

Sotsiaalmeedia saginas silma paista on Instagramis nii kunst kui ka teadus. Ettevõtjatele, äriomanikele, turundusprofessionaalidele ja mõjutajatele on magnetili
ssb.ee
Sotsiaalmeedia saginas silma paista on Instagramis nii kunst kui ka teadus. Ettevõtjatele, äriomanikele, turundusprofessionaalidele ja mõjutajatele on magnetiline Instagrami profiil oluline vara brändi ülesehitamisel ja publikuga suhtlemisel. Siin on viis saladust, kuidas muuta oma Instagrami kohalolu võimsaks vahendiks ühenduse loomiseks ja kasvuks. Veenva eluloo kujundamine Sinu Instagrami elulugu on esimene mulje, mille külastajatele jääd. See peaks lühidalt edastama, kes sa oled, mida sa teed ja miks inimestel peaks hoolima. Tõsta esile oma ainulaadne väärtuspakkumine, et kohe tähelepanu

Kuidas maksimeerida oma brändi mõju TikTokis?

TikToki algoritm on keeruline süsteem, mis eelistab kasutaja kaasatust ja asjakohasust. Selle toimimise mõistmine on oluline, et tagada teie sisu jõudmine võima
ssb.ee
TikToki algoritm on keeruline süsteem, mis eelistab kasutaja kaasatust ja asjakohasust. Selle toimimise mõistmine on oluline, et tagada teie sisu jõudmine võimalikult laia publikuni. Algoritm võtab arvesse kasutaja interaktsioone, video informatsiooni ja seadme/konto seadeid, et kohandada sisu iga kasutaja jaoks. Trendidega kursis olemine on TikTokis mõju maksimeerimiseks hädavajalik. Viiruslikud väljakutsed, trendikad helid ja populaarsed hashtagid võivad teie brändi õigesti kasutades esile tõsta. Oma brändi TikToki strateegia arendamine Teie brändi hääl ja esteetika peaksid kõlama teie

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.