3 sisustrateegiat 3 sotsiaalmeedia strateegiat sinu eduks!
Sotsiaalmeedia pidevalt arenevas maastikus on kuningas ei miski muu kui sisu! Ehk kõik pildid, videod, tekstid, mida su (persooni)brändi kontol näha võib. See ei tohiks olla suvaline sisu – vaid kaasahaarav, originaalne ja strateegiline sisu, millega publik suhestub. Sotsiaalmeedia spetsialistina pead looma sõnumeid, mis mitte ainult ei paista silma, vaid viivad ka teie ärieesmärke edasi. Tundub loogiline?
Enne kui kirjutad ühegi sõna või teed foto, on oluline teada, kellele räägid! Sukeldu demograafiasse, huvidesse ja käitumistesse. Tee seda sügavalt! Kasuta seda teavet enda kasuks, et see vastaks otseselt su publiku vajadustele ja soovidele.
Mida soovid oma sisuga saavutada? Absoluutselt igal sisul on oma eesmärk. Olgu selleks bränditeadlikkuse suurendamine, müügi edendamine või kogukonnaga suhtlemine, selged eesmärgid juhivad teie sisustrateegiat.
3 Strateegiat kaasahaarava sisu loomiseks
1. Lood köidavad meid. Need on viis, kuidas me ühendume ja suhestume üksteisega. Kasuta lugude jutustamist, et muuta oma bränd inimlikuks ja meeldejäävamaks. Iga väike idee pööra loo jutustamise formaati.
2. Visuaale töödeldakse 60 000 korda kiiremini kui teksti. Sotsiaalmeedias haarab visuaal alati esimesena tähelepanu, seega peab see olema kvaliteetne ja edastama sõnumit kiiresti isegi ilma teksti lugemata.
3. Suuna rahvast! Julgusta inimesi kaasama - loo küsitlusi, võistlusi. Loo sisu, mida su publik soovib jagada või suuna rahvas postituselt storysse, storyst Tiktoki või vastupidi.
''Anita, milleks lisaks sisuloomele olla valmis?''
1. Platvormi potentsiaali maksimeerimine
Igal sotsiaalmeedia platvormil on oma algoritm, mis määrab, millist sisu näidatakse. Ole kursis nende algoritmidega ja optimeeri oma sisu vastavalt, et maksimeerida nähtavust.
Mis töötab Instagramis, ei pruugi töötada LinkedInis. Õpi selgeks iga platvormi nüansid, sest iga sisu peab justkui naturaalselt sobima. Näiteks TikTok eelistab loomingulisi, kiiretempolisi videoid, samas kui LinkedIn väärtustab professionaalset, pikavormilist sisu.
2. Järjepidevus ja brändi hääl
Järjepidevus on sotsiaalmeedias võtmetähtsusega. Tee sisukalender, et planeerida oma postitusi ja tagada pidev sisuvoog, et hoida sees pidev toimumine.
Su brändi hääl peaks olema eristuv ja samal ajal ootuspärane kõigil platvormidel. See hääl on see, mis aitab silma paista!
3. Analüütika
Kasuta analüütikat oma soorituse jälgimiseks. Alustuseks on kõige tähtsam vaadata reachi - sellest saab juba päris hästi välja lugeda, mis töötab ja mis mitte.
Ole valmis oma strateegiat kohandama ja muutma! See ei näita kuidagi, et oleksid midagi valesti teinud, vaid hoopis, et liigud ja arened. Kui teatud tüüpi sisu resoneerub su publikuga rohkem, tooda rohkem sellist sisu. Vastupidi, kui midagi ei tööta, ära jää sellesse kinni.
Sotsiaalmeedia maastik muutub 24/7. Jätka õppimist ja arenda oma oskusi, et olla alati sammu võrra ees ja hoida oma sisu värske.
Oled valmis oma sotsiaalmeedia levelit tõstma?
Vali endale sobiv variant:
1. sotsiaalmeedia koolitus
2. sotsiaalmeedia haldus
3. mentorlus
Ja pane meile kiri teele info@sotsiaalmeediaakadeemia.ee
Kommentaarid (0)