Rohkema info nägemiseks:

URSUS OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 5426; jälgijaid - 24. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta URSUS OÜ kohta arvamuslugu!"

URSUS OÜ hetkeolukord

Juba 5426 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 24 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,7 punktiga ja kommenteeritud 25 korda.

Tegevusaruanne 2023

OÜ Ursus on asutatud 1992.aastal ning selle põhitegevuseks on esmatarbe- ja majapidamiskaupade hulgimüük. Ettevõtte peamiseks turuks on Eesti, kuid teatud kaubamärke ja omamärgitooteid müüb ettevõte ka eksportturgudel, milleks 2023.aastal olid Läti, Leedu ning Soome. OÜ Ursuse kliendibaasi moodustavad peamiselt toidu- ja tööstuskaupasid pakkuvad jaemüügiketid ning -kauplused. Lisaks sellele on ettevõtte klientide hulgas ka e-poode, ehituskaupadele spetsialiseerunud kauplusi, apteeke kui ka teisi hulgimüügiettevõtteid.

Ettevõtte tooteportfellis on mitmekesine valik meie partnerite kaubamärke, mille hulgas on Jordani suuhügieenitooted, Eveline Cosmetics nahahooldustooted, Dr.Beckmanni kodukeemia, Leifheiti ja Spontexi majapidamistarbed, Bros putukatõrjevahendid ning

Tescoma, Tefali, Dr.Oetkeri köögitarbed. Lisaks tegeleb ettevõte pidevalt oma tooteportfelli arendamiseks uute partnerlussuhete loomisega ja meie klientide jaoks valikut rikastavate toodete lisamisega sortimenti.

Üheks järjest olulisemaks tegevusvaldkonnaks on ettevõtte omamärgitoodete valiku arendustegevus. OÜ Ursuse tooteportfelli kuuluvad ettevõtte oma kaubamärgid nagu

GoGreen, Esta, Casatrend ja ForHome. Oleme nende kaubamärkide all aasta aastalt arendanud välja ja toonud turule järjest uusi kaubakategooriaid ja tooteid.

Omamärgitoodete arendustegevuse eesmärgiks on ettevõtte tootevaliku rikastamine oma klientide jaoks läbi atraktiivsete, turutrendidele ja kohalike tarbijate vajadustele vastavate lahenduste pakkumise. Omamärgitoodete arendus on jätkuvalt ettevõtte fookuses ka järgnevatel aastatel. Meie oma kaubamärkidele lisaks pakume oma klientidele võimalust tellida OÜ Ursuselt tooteid ka nende endi kaubamärkide all.

Eelnevate aastate märksõnadeks on olnud erinevad, väga keerulised väljakutsed nagu koroonapandeemia, tarneahelate tõrked ning tooraine hindade järsk kallinemine, sõja algus Ukrainas, energiakriis ning üldine kõrge inflatsioon. 2023.aastal uusi otseseid kriise lisandunud ei ole ja olukord sisendite hindade osas on mõnevõrra stabiliseerumas. Küll on ettevõtte tegevusvaldkonda mõjutamas Eesti majanduskeskkonna üldine olukord, tarbijate madal kindlustunne, jätkuvalt kõrged inflatsioon ja intressimäärad. Kaubanduses on see mõju väljendunud tarbimise vähenemises, mis meie portfellis on enim mõjutanud kallimate tööstuskaupade kategooriaid.

Vaatamata väljakutsetele võib 2023.aasta lugeda ettevõtte jaoks siiski edukaks. OÜ

Ursuse müügitulu oli 7,570 miljonit eurot, vähenedes vaatamata tööstuskaupade müügilangusele vaid 0,7%. Ettevõtte puhaskasumiks 2023.aastal oli 381 tuhat eurot.

2024.aastaks on ettevõtte fookuses tootevaliku edasine mitmekesistamine nii partnerite kaubamärkide kui omamärgitoodete läbi ning klientidele pakutava müügiteenuse kvaliteedi täiustamine nii tehniliste lahenduste kui sisemiste protsesside parendamise läbi.

Investeeringute osas on viimaste aastate prioriteetseteks valdkondadeks olnud IT- infrastruktuur, majandustarkvara ning müügianalüütikat parandavad tarkvaralahendused.

Need valdkonnad jäävad investeeringute osas fookusesse ka järgneval perioodil.

URSUS OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.