HENKELL FREIXENET EESTI AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
HENKELL FREIXENET EESTI AS hetkeolukord
Juba 3134 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 42 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Pärast COVID-19 aastate raskusi tuli 2022. aastal veelgi suurem ootamatu katastroof, täiemahuline sõda Euroopa keskosas, Ukraina territooriumil. See geopoliitiline tragöödia avaldas maailmamajandusele tervikuna isegi suuremat mõju. Tänu tihedatele kaubandussuhetele olid meie Balti regiooni riigid esimeste hulgas, kes majanduslikke tagajärgi kogesid. Lisaks tuhandetele sõjapõgenikele, kes voolasid riiki juba konflikti esimestest päevadest alates, saadeti sinna humanitaar-, sõjalist ja rahalist abi. Kuid 2022. aasta kaugelt suurimaks ohuks on olnud äärmiselt kõrge inflatsioon, mis ulatus suvekuudel üle 20% ja jõudis detsembris 17,6%ni. Koos ajaloo kõige järsema EURIBORi tõusuga 0%-lt peaaegu 3%-ni aasta lõpuks oli sellel drastiline mõju tarbijate kindlustundele ja ostujõule.
Selles keerulises keskkonnas vähenesid meie müügimahud eelmise aasta tulemusega võrreldes 2,4%. Sellegipoolest õnnestus meil tänu kõrgematele müügihindadele müügitulu osas 5. aastat järjest kasvada, ületades esimest korda ettevõtte ajaloos 8 mln eurot! See verstapost saavutati tänu meie põhiliste vahuveinibrändide Törley, Freixenet ja Mionetto tugevale tulemuslikkusele, mida toetasid ka tõusvad kaubamärgid
Henkell, Gratien & Meyer ja Chapel Hill. Viimane on näidanud märkimisväärset edu, kasvades 2021. aastaga võrreldes 36%, peale seda, kui turule tuli uus ümberkujundatud pakendi kujundus, mis leidis tarbijate poolt väga hea vastuvõtu.
Turunduse osas keskendusime 2022. aastal enamasti Freixeneti kaubamärgile. Uue Freixenet 0,0% vahuveini turuletoomisega avanesid rohked võimalused müügiedenduseks, mida me varem seoses Eesti alkoholireklaami regulatsioonidega kasutada ei saanud. Mõnede näidetena võib välja tuua suvel korraldatud üleriigilise välikampaania, mis tõi kaasa laialdase tähelepanu ja tuhandeid tarbijakontakte. Samuti aitas see suhteliselt kiiresti laindada levikut jaekaubanduses. Lisaks toimus hilissügisel, vaid mõned nädalad enne kõige olulisemat detsembrikuu müügihooaega, väga edukas tootepaigutus ühes populaarseimas telesaates "Tantsud Tähtedega". Kokkuvõttes kasvas Freixeneti kaubamärgi müük 2022. aastal üle 18%, mis on meie turundustegevuse ja investeeringute otsene tulemus. Kavatseme ka järgnevatel aastatel jätkata keskendumist Freixenet 0,0% edendamisele, et kasvatada kaubamärgi väärtust ja veelgi müüki suurendada.
Operatiivse poole pealt parandasime 2022. aastal veelgi oma logistilist struktuuri, asendades vana keskmise suurusega kaubaveoauto uue ja palju suurema raskeveokiga. Sellest sai meie kaubaautopargile oluline täiendus, mis võimaldab meil ühel marsruudil teenindada korraga palju rohkem tellimusi ja toimetada kohale suuremaid koguseid vähendades samal ajal logistika sõltuvust ja kulusid. Tänu sellele täiustusele saame nüüd suurema osa saadetistest täita oma ettevõtte vahenditega, kasutades logistikapartnereid ainult tarneteks Lõuna-Eestisse ja saartele.
Kokkuvõtteks võib öelda, et 2022. aasta oli taas kord täis ületamist vajavaid väljakutseid ja pidime kiiresti kohanema ka majandusliku turbulentsi ja muutuva keskkonnaga. Kõik ei läinud hästi ja plaanipäraselt, mistõttu ei suutnud me saavutada ka oodatud kasumieesmärke. Juhtkond on võtnud selge kohustuse hoida kulud range kontrolli all ja suurendada 2023. aastal müügimarginaali, et jõuda tagasi kavandatud kasumitasemele
Peamised finantssuhtarvud (eurodes) 2022 2021
Müügitulu (eurodes) 8 028 770 7 681 099
Müügitulu kasv (%) +4,53 +3,93
Puhaskasum (eurodes) 413 466 552 478
Puhaskasumi kasv (%) -25,16 +3,34
Puhasrentaablus (%) 5,15 7,19
Lühiajaliste kohustuste 6,93 7,66 kattekorda (kordades)
ROA (%) 7,83 11,69
ROE (%) 9,15 13,45
Müügitulu kasv (%) =( müügitulu 2022-müügitulu 2021) /müügitulu 2021 x 100
Puhaskasumi kasv (%)= (puhaskasum 2022 -puhaskasum 2021) / puhaskasum 2021 x100
Puhasrentaablus ( %) = (puhaskasum / müügitulu ) x 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara /lühiajalised kohustused
ROA (%) = ( puhaskasum / varad ) x100
ROE (%) = (puhaskasum / omakapital ) x 100
HENKELL FREIXENET EESTI AS kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?