SHISHI AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SHISHI AS hetkeolukord
Juba 9999 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 29 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Shishi AS on Norra-Eesti ühisfirma, mille põhitegevusalaks on kunstlillede, interjööri kaunistuste ning jõulukaupade disainimine ja nende turustamine.
Shishi kollektsiooni moodustavad Linda Johnseni, Taivo Pilleri ja Mart Haberi disainitud tooted. Suurem osa ideedest teostatakse allhankena
Aasias, põhiliselt Hiinas, kuid ka Indias, Tais, Filipiinidel kui ka Indoneesias.
Shishi kollektsioon vaheldub kaks korda aastas: sügis-talvine kollektsioon ja kevad-suvine. Tänu jõulukollektsioonile moodustab sügis-talvine kollektsioon 65% käibest ja seega kevad-suvine vastavalt 35%.
2023 oli Shishile kõige suurema käibega aasta kogu tegevuse vältel, ületades 11,5mEUR. Tooteid müüdi 77 riiki arvestades ka Shishi US LLCi poolt tehtud müüke.
Esimest korda peale pandeemiat toimusid kõik messid Euroopas nii jaanuaris kui ka septembris.
Kaupade tarne Aasiast normaliseerus.
Eestis avati pop-up jõuludeks Viru keskuse aatriumis ja jätkati e-poega.
Shishi tooteid saab osta parimatest kaubamajadest: Galerie LaFayette, Printemps, Jelmoli, la Rinascente, Illums, Brown Thomas, Lane
Crawford, Harrods ning Fortnum & Mason ja disaini- ja lillepoodidest.
2023 aastal suurimad kliendid: (cid:127) Shishi US LLC (cid:127) Shishi Norge AS (cid:127) Shishi Kasahhi esindus (cid:127) La Rinascente (cid:127) FLOWER SECRET (cid:127) Shishi Leedu esindus (cid:127) Slots Philip NV
Peamised finantssuhtarvud 2023 2022
Müügitulu (milj. eur) 11,53 10,11
Müügitulu kasv, kahanemine % 14,11 12,98
Puhaskasum (milj. eur) 0,89 0,96
Brutokasumimäär % 10,32 11,8
Kasumi kasv, kahanemine % -7,43 13,03
Puhasrentaablus % 7,73 9,52
SHISHI AS kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?