Rohkema info nägemiseks:

SHISHI AS

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 8796; jälgijaid - 29. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta SHISHI AS kohta arvamuslugu!"

SHISHI AS hetkeolukord

Juba 8796 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 29 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Shishi AS on Norra-Eesti ühisfirma, mille põhitegevusalaks on kunstlillede, interjööri kaunistuste ning jõulukaupade disainimine ja nende turustamine.

Shishi kollektsiooni moodustavad Linda Johnseni, Taivo Pilleri ja Mart Haberi disainitud tooted. Suurem osa ideedest teostatakse allhankena

Aasias, põhiliselt Hiinas, kuid ka Indias, Tais, Filipiinidel kui ka Indoneesias.

Shishi kollektsioon vaheldub kaks korda aastas: sügis-talvine kollektsioon ja kevad-suvine. Tänu jõulukollektsioonile moodustab sügis-talvine kollektsioon 65% käibest ja seega kevad-suvine vastavalt 35%.

2022 oli Shishile edukas vaatamata koroonale ja sõjale Ukrainas. Käive ületas jällegi 10 mEURi nagu enne pandeemiat. Tooteid müüdi 70 riiki, arvestades ka Shishi US LLCi poolt tehtud müüke.

Peale sõja algust Venemaa klientide tellimused tühistasime ja tagastasime ettemaksud.

Jaanuaris 2022 messe Euroopas ei toimunud.

Septembris 2022 toimus aasta ainuke mess Pariisis.

Kõige suurem väljakutse oli endiselt kaupade transport Aasiast Euroopasse ja USAsse -- hinnad olid kohati kümnekordsed.

2021 sai suuremas osas laojääk müüdud, sest kaupade tarne hilines ja uut kaupa telliti vähem juurde.

2022 kauba tellimisel oldi aga liiga optimistlikud ja laojääk aasta lõpus suur, võrreldes varasemate aastatega.

Shishi tooteid saab osta parimatest kaubamajadest: Galerie LaFayette, Printemps, Jelmoli, Isetan, la Rinascente, Illums, Brown Thomas, Lane

Crawford, Harrods ning Fortnum & Mason ja disaini- ja lillepoodidest.

2022. aastal jätkati Eestis koostööd aianduskeskusteketi Hortesega, Selveri, Tallinna Kaubamaja ja Stockmanniga.

2022 alustati koostööd Tallinkiga.

Sügisel sai avatud ka e-pood jaeklientidele, mille käive kuus ulatub ca 30% jaekäibest.

2022. aastal suurimad kliendid: (cid:127) Shishi US LLC (cid:127) Shishi Norge AS (cid:127) Shishi Kasahhi esindus (cid:127) La Rinascente (cid:127) Lane Crawford (cid:127) Vincenzo Dascanio Srl (cid:127) MAGAZIJN DE BIJENKORF B.V.

(cid:127) FLOWER SECRET (cid:127) Illums (cid:127) Markus Lederleitner Gmbh (cid:127) VAKKO TEKSTIL VE HAZ.GIY

Peamised finantssuhtarvud 2022 2021

Müügitulu (milj. eur) 10,11 8,94

Müügitulu kasv, kahanemine % 12,98 11,91

Puhaskasum (milj. eur) 0,96 0,85

Brutokasumimäär % 11,8 11,17

Kasumi kasv, kahanemine % 13,03 218,78

SHISHI AS kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.