FLEIM OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
FLEIM OÜ hetkeolukord
Juba 815 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga ja kommenteeritud 1 kord.
Tegevusaruanne 2023
OÜ Fleim on asutatud 2001.aastal eesmärgiga tegeleda kosmeetikatoodete võrkturundusega. Tänaseks on avatud pood, kus pakutakse kosmeetika- ja puhtast loodusest pärit tooteid. Osaühing on Florihana toodete ametlik maaletooja. Meie veebipood on Bioaromaforyou.
Osaühingu majandustegevusest
Aruandeaastal korraldati lisaks põhitegevusele esitlusi ja tegeleti edasimüüjate koolitustega, eesmärgiga säilitada ja laiendada olemasolevat turundusvõrku. Jätkati erinevate naturaalsete õlide, küünalde ning muu taolise kauba tutvustusega nimetatud kaupade müügi suurendamiseks. Toimusid koolitused loodukosmeetika teemadel. Meilt on võimalik osta järgmisi kaubamärke: Biovegan Family, Florihana, Holy Lama Spice Drops, Pranarõm jne.
Täpsemalt saab tutvuda ettevõtte tegemiste ja toodetega kodulehel www.bioaromaforyou.eu.
Aruandeaastal alustati üüriteenuse osutamisega.
Müügitulu vähenes võrreldes eelmise aastaga ning oli 97,9 tuhat eurot, 2022. aastal oli 139,9 tuhat eurot.
Ettevõtte juhtkonnas muutusi ei olnud.
Valuutakursside muutumisega seonduvad riskid 2023. a toimusid arveldused klientide ja tarnijatega valdavalt eurodes, mistõttu valuutakursside risk puudus.
Eesmärgid ja hinnangud 2024. aastal olulisi muudatusi ettevõtte tegevuses ei kavandata. Juhtkond on teadlik maailma majanduses toimuvast ja on analüüsinud sellest tulenevat mõju ettevõtte majandustegevusele ning leidnud, et vaatamata ebakindluse tekkimisele ei avalda olukord mõju ettevõtte tegevusele ja olenemata keerulisele olukorrale majanduses on juhtkonna hinnangul ettevõtte tegevuse jätkuvus kindel.
FLEIM OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?