NEO PRIM EESTI OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
NEO PRIM EESTI OÜ hetkeolukord
Juba 967 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 10 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Neo Prim Eesti OÜ-l on kaks kauplust, kus on esindatud kaubamärgid: Gerry Weber, Taifun ja Samoon.
Septembris 2023. suleti Rocca Al Mare kauplus kulude optimeerimise eesmärgil. Oktoobri jooksul renoveerisime ja laiendasime Ülemiste kaupluse pinda 90 m2 võrra.
2023. aastal jätkatakse majandustegevust.
Seoses kahetsusväärse geopoliitilise olukorraga on turism vähenenud, mistõttu on vähenenud ka klientide arv. Toode on konkurentsivõimeline ja turul nõutud. Esitatud on nii kevad-suve kollektsioonide tellimused, mis on juba osaliselt poodidesse tarnitud, kui ka sügis-talviste kollektsioonide tellimused.
2023. aasta müügitulu oli 1 151 297 eurot. Aruandeaasta kasum oli 31 483 eurot. 31.12.2023 seisuga töötas
NEO PRIM EESTI OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?