DIRECTMARKETING OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
DIRECTMARKETING OÜ hetkeolukord
Juba 13 753 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 1,3 punktiga ja kommenteeritud 59 korda.
Tegevusaruanne 2022
DirectMarketing OÜ on kaugmüügiga tegelev ettevõte, kes kasutab telemarketingi teenust müügikanalina. Peamised tooted on toidulisandid, medalid, kallid mündid ja kosmeetikamaskid. Ettevõtte kaubamärgid on BellaLab (www.bellalab.ee) ja Monetaria. DirectMarketing OÜ tegutseb kuues riigis: Eestis, Lätis, Leedus, Slovakkias, Sloveenias ja Horvaatias.
2022. aasta oli ettevõtte jaoks stabiilne. Kuna Covid 19 mõju koos suure nõudlusega toidulisandite toodete järele on kadunud, tuli muuta tootevalikut, et pakkuda klientidele nende vajadustele paremini vastavaid tooteid. Avasime täiesti uue Shopify platvormil põhineva veebilehe www.bellalab.ee, et pakkuda klientidele võimalust osta meie tooteid veebipoest. Medalite ja müntide müük oli stabiilne. Saime klientidele pakkuda rohkem tooteid, kuna tootmisprobleemid on leevenenud ja pakkumine senisest palju laiem.
2022. aasta oli aasta, mil avatud olid reisimisvõimalused, restoranid ja poed ning meie klientide jaoks on oluliselt suurenenud raha kulutamise võimalused, mis suurendas konkurentsi vaba raha pärast ja äris oli kasv väga väike.
Ettevõtte tegevust on soodsalt mõjutanud demograafiline areng. Kuna elanikkonna keskmine vanus ja oodatav eluiga kasvab, kasvab ka potentsiaalsete klientide arv, sest enamik meie kliente on vanuses 45-65 aastat.
Ettevõtte äritegevus on stabiilne ja seda ei mõjuta sesoonsus.Vitamiinimüüki aastaaegade muutused ei mõjuta, näeme vaid kaubagruppide vahelist liikumist, kuna külmal aastaajal on loomulikult populaarsemad immuunsüsteemi toetavad tooted. Samuti näeme suuremat käivet kallite müntide müügist oktoobris-novembris tänu jõuluajale ja toodete suuremale pakkumisele sel perioodil.
Ettevõtte kulude struktuur sõltub arvestatavalt keskmistest palkadest ja miinimumpalga muutustest (läbi teenusepakkujate). Kuna palkade kasv püsib väga kõrge, kohandame oma müügihindu ja tootevalikut, et kompenseerida kasvavaid müügikulusid.
Ettevõte on mõjutatud ka toodete/materjalide hinnatõusust ning selle leevendamiseks on tehtud muudatusi hinnakujunduses.
Ettevõte müüb tooteid riikides, kus on euro ja ühes riigis (Horvaatia), kus on euroga seotud valuuta, mistõttu me ei näe valuutakursi muutustest tulenevaid riske. Teisest küljest ostetakse teatud kaupu välisvaluutades nagu GBP, SEK ja USD ning enamike metallide puhul käib kauplemine
USD-s. Me ei eelda, et nende valuutade kõikumised ettevõtte äritegevust oluliselt mõjutaksid.
Plaanid 2023. aastaks
Ettevõte plaanib turule tuua 6-10 uut toidulisandit, 6-9 uut medalit igas riigis ning laiendada kosmeetiliste maskide tooteportfelli. Plaanime laiendada oma tegevust Facebookis ja internetilehtedel, et jõuda uute ja nooremate klientideni.
Ettevõte plaanib investeerida kuues riigis avatavatesse veebilehtedesse ja laiendada internetimüüki ka uutele palju suurematele turgudele.
Peamised finantssuhtarvud 2022 2021
Müügitulu (eurodes) 10 064 560 9 371 335
Müügitulu kasv 7,4% 17,7%
Puhasrentaablus 6,8% 7,5%
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 3,1 4,4
ROA 17, 1% 19,6%
ROE 23,6% 25,1%
Suhtarvude arvutamisel kasutatud valemid:
Müügitulu kasv (%) = (müügitulu 2022 - müügitulu 2021) / müügitulu 2021 * 100
Puhasrentaablus (%) = puhaskasum / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja (kordades) = käibevara / lühiajalised kohustused
ROA (%) = puhaskasum / varad kokku * 100
ROE (%) = puhaskasum / omakapital kokku * 100
DIRECTMARKETING OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?