Rohkema info nägemiseks:

ASICOM OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 1831; jälgijaid - 5. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta ASICOM OÜ kohta arvamuslugu!"

ASICOM OÜ hetkeolukord

Juba 1831 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Osaühing Asicom on asutatud 2009.aastal. Ettevõtte tegevuseks on kodutarvete hulgimüük. Ettevõtte äriideeks on uute kodukaupade väljatöötamine, tootmise korraldamine, toodete importimine ning müük Eestis ja naaberturgudel. Asicom OÜ müüb kodukauba tootegruppe järgmiste oma kaubamärkide all: „Asi collection“ (söögi valmistamisele orienteeritud tooted), „Sauber“ (puhastusele ning koristusele orienteeritud tooted) ning "Newill" (erinevad kodutarbed). Seni on oma kaubamärgi all olevaid tooteid pakutud kaubakettidele põhiliselt vahendajate kaudu. Lisaks eelnevale arendab Asicom tooteid ostjate vajaduste põhiselt, nende tellimisel ja kaubamärgi all.Paaril viimasel aastal on Asicom OÜ alustanud oma hulgimüügistruktuuri väljakujundamisega ning pakub tooteid otse jaekauplustele ning kaubakettidele. Tootevalikut on laiendatud põhiliselt Euroopa tehaste kaubagruppidega. Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaubavaliku laiendamine, uute klientide leidmine ja müügikäibe kiire kasv. Covid-19 ja sõjategevus Ukrainas ettevõtte majandustegevusele olulisel määral mõju avaldanud ei ole. Sisendhindade kiire kasv on põhjustanud müügihindade tõstmise vajaduse. Kõrge inflatsiooni tingimustes on tarbekaupade hinnatõus üldine ja seetõttu kõrgemad hinnad müügitulemusi oluliselt mõjutanud ei ole.Euribori ja laenuintresside tõus Asicom OÜ tegevuse tulemusi oluliselt ei mõjuta...

Tulud, kulud ja kasum 2022 2021

Müügitulu 1223828 901584

Ärikasum 78337 63332

Puhaskasum 61292 29539

Varad kokku 1178197 963874

Omakapital kokku 680065 618773

Puhasrentaablus 5,0% 3,3% (puhaskasum/müügitulu)%

Koguvara rentaablus 5,2% 3,1% (puhaskasum/keskmine varade maksumus)%

Omakapitali tootlus ROE 9,0% 4,8% (puhaskasum/keskmine omakapital)%

Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on suunata tegevus veelgi enam uute kodukaupade toodete ja kaubamärkide arendamisse ning pakkuda võimalikult laia ning personaliseeritud tootearendust igale partnerkliendile eraldi. Teiseks oluliseks tegevussuunaks on sortimendi laiendamine ja kaubakettidele otsemüügi väljaarendamine.

Otsetarned kaubakettidele võimaldavad müügimahtude kiiremat kasvu ja vähendavad väiksemast klientide arvust tulenevaid riske.

Milvi Laanepõld juhatuse liige

ASICOM OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.