ASICOM OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ASICOM OÜ hetkeolukord
Juba 1831 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 5 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Osaühing Asicom on asutatud 2009.aastal. Ettevõtte tegevuseks on kodutarvete hulgimüük. Ettevõtte äriideeks on uute kodukaupade väljatöötamine, tootmise korraldamine, toodete importimine ning müük Eestis ja naaberturgudel. Asicom OÜ müüb kodukauba tootegruppe järgmiste oma kaubamärkide all: „Asi collection“ (söögi valmistamisele orienteeritud tooted), „Sauber“ (puhastusele ning koristusele orienteeritud tooted) ning "Newill" (erinevad kodutarbed). Seni on oma kaubamärgi all olevaid tooteid pakutud kaubakettidele põhiliselt vahendajate kaudu. Lisaks eelnevale arendab Asicom tooteid ostjate vajaduste põhiselt, nende tellimisel ja kaubamärgi all.Paaril viimasel aastal on Asicom OÜ alustanud oma hulgimüügistruktuuri väljakujundamisega ning pakub tooteid otse jaekauplustele ning kaubakettidele. Tootevalikut on laiendatud põhiliselt Euroopa tehaste kaubagruppidega. Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on kaubavaliku laiendamine, uute klientide leidmine ja müügikäibe kiire kasv. Covid-19 ja sõjategevus Ukrainas ettevõtte majandustegevusele olulisel määral mõju avaldanud ei ole. Sisendhindade kiire kasv on põhjustanud müügihindade tõstmise vajaduse. Kõrge inflatsiooni tingimustes on tarbekaupade hinnatõus üldine ja seetõttu kõrgemad hinnad müügitulemusi oluliselt mõjutanud ei ole.Euribori ja laenuintresside tõus Asicom OÜ tegevuse tulemusi oluliselt ei mõjuta...
Tulud, kulud ja kasum 2022 2021
Müügitulu 1223828 901584
Ärikasum 78337 63332
Puhaskasum 61292 29539
Varad kokku 1178197 963874
Omakapital kokku 680065 618773
Puhasrentaablus 5,0% 3,3% (puhaskasum/müügitulu)%
Koguvara rentaablus 5,2% 3,1% (puhaskasum/keskmine varade maksumus)%
Omakapitali tootlus ROE 9,0% 4,8% (puhaskasum/keskmine omakapital)%
Ettevõtte põhiliseks eesmärgiks järgmisel majandusaastal on suunata tegevus veelgi enam uute kodukaupade toodete ja kaubamärkide arendamisse ning pakkuda võimalikult laia ning personaliseeritud tootearendust igale partnerkliendile eraldi. Teiseks oluliseks tegevussuunaks on sortimendi laiendamine ja kaubakettidele otsemüügi väljaarendamine.
Otsetarned kaubakettidele võimaldavad müügimahtude kiiremat kasvu ja vähendavad väiksemast klientide arvust tulenevaid riske.
Milvi Laanepõld juhatuse liige
ASICOM OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?