GAMEKEYS OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
GAMEKEYS OÜ hetkeolukord
Juba 4473 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 4 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Üldinfo
Gamekeys OÜ on uue põlvkonna arvutimängude ja kinkekaartide vahendusteenuse pakkuja, sisaldades väärtuslikku sisu kogu mängusektori ulatuses.
Ettevõte osutab kõiki teenuseid Punktid kaubamärgi alt ja hoiab Eestis liidripositsiooni videomängude ja kinkekaartide vahendusteenuse turul. Gamekeys OÜ haldab Eesti suurimat videomängude ja digitaalsete koodide veebipõhist müügikeskkonda, kus pakutakse professionaalset tuge videomängude ostja sihtriigi riigikeeles nii algajale kui ka kogenud mängurile.
Gamekeys OÜ põhitegevuseks on maailma tuntuimate videomängude ja videomängude kinkekaartide vahendamine veebipõhises keskkonnas ning sellega seonduv klienditeenindus ja turundus nii Eestis kui välisriikides.
Ajalugu
Gamekeys OÜ asutati 2013. aastal, eesmärgiga keskenduda Punktide jaeklientide teenindamisele ja Punktide turundustegevuse laiendamisele. 2015. aastal muutus Punktide senine e-pood kauplemisportaaliks, kus hoolikalt valitud tarnijad saavad oma tooteid pakkuda. Gamekeys OÜ jätkas seega vahendusteenuse pakkumisega Punktid müügiplatvormi kaudu, mitte enam eraldiseisva e-poena. Oleme aastate jooksul oma lehe avanud seitsmes keeles – eesti, läti, leedu, vene, inglise, soome ja ukraina. Alates 2021. aastast kuulub ettevõte Punktid Technologies AS Gruppi.
Majanduskeskkond ja konkurents 2023. aasta majandust jäävad meenutama 3 peamist märksõna – sõda, inflatsioon ja majanduslangus.
Venemaa sissetung 2022. aastal Ukrainasse ning Euroopa ja NATO riikide ühtne reageering sellele pani
Venemaad otsima võimalusi Euroopa survestamiseks. Energiakandjate läbi Euroopale surve avaldamine oli päästik aastaid kestnud rahatrüki tagajärgedele – inflatsiooni hüppelisele kasvule, mis küll näitas languse märke 2023. aastal, aga püsis siiski suhteliselt kõrgel Eestis. Euroopa Keskpanga vastus sellele ei lasknud end kaua oodata, rekordtempos tõsteti 2022. aastal vähem kui poole aasta jooksul baasintresse 3%-ni ja jätkati tõstmist 2023. aastal 3,8%-ni kus ta stabiliseerus.
Tarbija vaatenurgast oli raha hind kõrge, kallinesid nii toidukaubad kui ka teenused ning aasta lõpul hakkas aina suuremat mõju avaldama ka baasintresside tõusuga seotud kallinenud Euribori tase. Erinevad esmavajadusi rahuldavad kulukomponendid olid seega kõik kallinenud, millest võib järeldada, et meelelahutusele jäi vähem raha.
Punktid platvormi Eesti turu numbrid näitasid selgelt tarbimise langust. Platvormi kaubamahud langesid, kuna kohaliku ja lähiriikide müük langes kiiremini kui välisturgude kasv kompenseerida suutis. Üldist ärikeskkonna muutuse riski aitasid maandada välisturud. 2024. aastal plaanitakse lisada uusi välisturgusid.
Punktid platvorm konkureerib kõigi digitaalseid mänguvõtmeid vahendavate platvormidega globaalsel tasemel. Kohalikke konkurente on tänastel sihtturgudel vähe. Samas on märgata, et kohalikul või sama regiooni platvormil on teatav eelis, platvormi keele ja klienditoe osas.
Punktid platvormi turu mahu kasvust annab aimu mängukonsoolide turumaht. Prognooside kohaselt kasvab mängukonsoolide turg 2027. aastaks 32,99 miljardi USA dollarini, kumulatiivne aastane kasvumäär perioodil 2020–2027 on prognooside kohaselt 11,5%. Märkimisväärsed turuosalised videomängude seas on Sony
GAMEKEYS OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?