ARTSKILL OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ARTSKILL OÜ hetkeolukord
Juba 678 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Osaühing Artskill loodi aprillis 2014.a. eesmärgiga avada Itaalia mööblitootja Scavolini esimene esindussalong-monobränd kauplus Eestis ja
Tallinnas. Tootjapoolne kontseptsioon näeb ette selleks eraldiasuvaid näidistesaali ruume, head asukohta ja väljapanekuna teatud arv köögimööbli ja vannitubade komplekte.
2018.a. arendasime turundustegevust uute koostööpartneritega (kinnisvarafirmad, arendajad, arhitektuuribürood, sisekujundajad jne.). Välja on töötatud turundusplaan reklaamide ja info tutvustamiseks ajakirjades ja sisustusportaalides. Edendasime kaubamärkide ja firma Artskill tuntust ka sotsiaalmeedias (Facebook, Instagramm jne). 2018.a. kolisime uutesse ruumidesse. Ruumid on suuremad ja värskelt renoveeritud, mis võimaldab näidistesaali paremini kujundada.
Pakume mööblile lisaks ka toole-laudu ja aksessuaare firmalt Calligaris ja Connubia ning Caccaro garderoobe. Eksklusiivsed lauanõud on tootjalt Calegaro ning kaunid tapeedid firmalt Wall&Deco.
2022.aastal kasvas käive 2%. Jätkame investeeringuid turundusele ning näidistesaali kujundamisele.
Artskill OÜ tegevusega ei kaasne kahjulikke keskkonna- ja sotsiaalseid mõjusid.
Juhatus näeb firma arengut 2023. aastal stabiilsena.
ARTSKILL OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?