Rohkema info nägemiseks:

DEXATEL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 1045; jälgijaid - 2. Arvustusi - 1; Artikleid 1+ "Kirjuta DEXATEL OÜ kohta arvamuslugu!"

DEXATEL OÜ hetkeolukord

Juba 1045 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 5,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2022

Dexatel OÜ on juhtiv pilvesuhtluseteenuste pakkuja, mis võimaldab ettevõtetel ülemaailmsel tasandil ühendusi luua.

Tallinnas 2015. aastal asutatud ettevõte on sellest ajast alates laiendanud oma tegevust filiaalidega Jerevanis, Armeenias ja Dubais, AÜE-s.

Dexateli vahendusel saavad ettevõtted oma klientidega lihtsamalt, turvalisemalt, järjepidevamalt ja kuluefektiivsemalt suhelda. CPaaS-i liidrina pakub Dexatel digitaalse ärisuhtluse tähelepanuväärse isikupärastamist, püüdes pakkuda oma klientidele ja partneritele paremaid tulemusi.

Ettevõte teeb seda, muutes ettevõtete suhtlust partneritega ja propageerides ideed, et kui klient võidab, võidab ka Dexatel. Dexateli missiooniks on luua maailm, kus tõhus suhtlus on kättesaadav kõikidele ettevõtetele. See viib lõppkokkuvõttes paremate klientide kogemuste ja suuremate kasvuvõimalusteni.

Möödunud 2022. aasta oli Dexatelile väga edukas. Seda iseloomustavad muljetavaldav orgaaniline kasv, meeskonna laienemine ja funktsioonide olulised täiustused. Terve meeskonna ühise jõupingutuse tulemuseks oli tähelepanuväärne müük kõikjal maailmas. See tõi kaasa märkimisväärse, ligikaudu 50% tulude kasvu võrreldes eelmise aastaga. See saavutus on tõstnud Dexateli tulevaste kasvu- ja innovatsioonieesmärkide latti ning ettevõttel on hea positsioon, et jätkata oma muljetavaldavat hoogu ka järgmistel aastatel.

Dexateli peamised saavutused 2022. aastal: (cid:127) Ettevõte laiendas oma partnerlust 2022. aastal, ühendades jõud mitmete kõrgetasemeliste kaubamärkidega, sealhulgas TikTok, Tencent ja

Bigo Technology. See aitas suurendada bränditeadlikkust laiema publiku seas ja meelitada ligi uusi kliente.

(cid:127) Ettevõte on laiendanud oma geograafilist haaret, tehes koostööd mitme mobiilsidevõrgu operaatori (MNO) ja agregaatoriga, mis asuvad erinevates maailma paikades.

(cid:127) Tänu jõulisile kulude juhtimisele ja tegevuse efektiivsusele parandasime oma kasumlikkust, saavutades brutokasumi marginaaliks 17% ja puhaskasumi marginaaliks 6% vaatamata märkimisväärsetele investeeringutele turundusse ja tootearendusse.

(cid:127) Ettevõte laiendas oma meeskonda, palgates erinevatesse osakondadesse 36 uut töötajat ning asutas ka uusi osakondi, mis on pühendunud teadusuuringutele ja innovatsioonile, analüütikale ja tarnijatega suhtlemise täiustamisele. Need uued osakonnad arendavad välja ja toovad turule uusi tooteid, annavad andmepõhiseid teadmisi äritegevuse parandamiseks ja parandavad suhteid tarnijatega.

(cid:127) Meie pühendumust pakkuda kvaliteetseid tooteid ja teenuseid, mis muudavad ettevõtete suhtlemist klientidega, on tunnustatud Globee

Business Awards ja 8th Founders World Summit raames. Lisaks tunnustati meie asutajat Founders Alliance Awardsi aasta asutaja tiitliga.

(cid:127) Ettevõte tõi turule kõik-ühes mitmekanalilise API, mis sisaldab SMS-i, WhatsAppi ja Viberit. See võimendab platvormi funktsioone ja võimalusi, muutes selle atraktiivsemaks lahenduseks ettevõtetele, kes soovivad oma publikuga ühendust võtta mitme kanali kaudu.

(cid:127) Et ühtlustada paremini oma põhiväärtustega ja rõhutada kliendikeskset lähenemist muutis ettevõte senise kaubamärgi. See hõlmab uut identiteeti ja filosoofiat, mis keskendub isemajandavale ärimudelile, peegeldab ettevõtte pühendumust jätkusuutlikule kasvule ja klientidele väärtuse pakkumisele.

(cid:127) Ettevõte asutas Dubais tütarettevõtte, laiendades sellega oma globaalset haaret vastavalt Lähis-Ida turu spetsiifilistele vajadustele.

Arenguplaanid aastaks 2023: (cid:127) Suurendada meie CPaaS-lahenduste tulude kasvu, kasvatades meie müügimeeskondade suurust ja võimalusi kõigis kolmes üksuses. See algatus hõlmab täiendavate müügiesindajate värbamist, igakülgse koolituse ja ressursside pakkumist praegustele meeskonna liikmetele ning uuenduslike müügistrateegiate rakendamist klientide leidmise ja hoidmise parandamiseks.

(cid:127) Tugevdada oma turupositsiooni Lähis-Idas, värvates meie AÜE kontorisse tipptalente, laiendada meie meeskonda, omandada sügav arusaam kohaliku turu suundumustest ja klientide vajadustest ning luua tugevamad suhted peamiste sidusrühmadega. See suurendab äri kasvu, meie turuosa ja tugevdab meie kaubamärgi tuntust piirkonnas.

(cid:127) Laiendada oma kohalolekut Aasia turule, mis on meie CPaaS-i pakkumiste jaoks oluline kasvuvõimalus. See nõuab turu-uuringute ja analüüside läbiviimist, et tuvastada peamised sihtturud, kohandada meie tooteid ja teenuseid vastavalt kohalikele vajadustele ja eeskirjadele ning luua partnerlussuhteid ja koostööd kohalike ettevõtetega, et piirkonnas kanda kinnitada.

(cid:127) Pöörata suuremat rõhku meie CPaaS-lahenduste turundamisele klientidele ja potentsiaalsetele klientidele kasutades selleks erinevaid kanaleid, sealhulgas digitaalset reklaami, sotsiaalmeediat, meilikampaaniaid ning suunatud üritusi ja veebiseminare. See hõlmab igakülgse turundusstrateegia väljatöötamist, mis on kooskõlas meie üldiste äri eesmärkidega ja varustab peamisi kliendisegmente veenvate sõnumite ja väärtuspakkumistega, mis eristavad meie pakkumisi meie konkurentide omadest.

(cid:127) Täiustada meie CPaaS-i platvormi, lisades uusi funktsioone, mis rikastavad kasutajakogemust. Täpsemalt plaanime platvormi integreerida tehisintellekti (AI), mis võimaldab kommunikatsiooniprotsessides suuremat automatiseerimist ja tõhusust. Lisaks soovime lisada platvormile häälfunktsioone, et võimaldada mitmekesisemaid suhtlusvorme. Need täiustused mitte ainult ei paranda meie tootepakkumist, vaid suurendavad ka Dexateli konkurentsieelist turul.

DEXATEL OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.