CASHSTORM CREATIVE OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
CASHSTORM CREATIVE OÜ hetkeolukord
Juba 1432 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 3 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Cashstorm Creative OÜ on reklaamiteenuseid osutav ettevõte, mis asutati 20. septembril 2017. aastal.
2022.aasta kohta on ettevõte koostanud konsolideeritud aruande. Konsolideerimisgruppi kuuluvad peale Cashstorm Creative OÜ ka tütarettevõtted Performance Collective OÜ (Cashstorm Creative OÜ osalus 31.12.2022 seisuga 60%), Custom Solutions OÜ (Cashstorm
Creative OÜ osalus 31.12.2022 seisuga 100%) ning JR Digital OÜ (Performance Collective OÜ osalus 31.12.2022 seisuga 100%).
Konsolideerimisgrupi majandusaasta kestab 12 kuud, käesoleva aruande aruandeperiood on 01.01.2022-31.12.2022.
Nii emaettevõtte kui ka kõigi tütarettevõtete põhitegevusala on Eesti majanduse tegevusalade klassifikaatori järgi 73111 ehk reklaamiagentuurid.
Aruandeperioodi konsolideeritud müügitulu moodustas 25 711 869 eurot (2021: 24 483 586 eurot). Müügitulust 93,5% (2021: 83,2%) moodustab teenuste eksport EU ja EU välistesse riikidesse.
Aruandeaastal teeniti konsolideeritud puhaskasumina 2 141 127 eurot (2021: 5 008 493 eurot). Emaettevõtte osa puhaskasumist moodustas 2 030 926 eurot (2021: 4 662 950 eurot).
2022.aastal jaotati konsolideerimisgrupi osanikele kokku dividende summas 1 903 164 eurot, millelt tasuti ettevõtte tulumaksu summas 464 878 eurot.
Kontsernis töötas aastal 2022 kesmiselt 2 töötajat, s.h.üks juhtimisorgani liige.
Emaettevõttes Cashstorm Creative toimus aastal 2021 jagunemine, mille tulemusena tekkis eraldiseisev osaühing JOARR Invest. Jagunemise käigus eraldati Cashstorm Creative-st varasid kokku väärtuses 2 051 961 eurot. Kuna jagunemise käigus Cashstorm Creative uues ettevõttes osalust ei saanud, vähenes nimetatud summa võrra ettevõtte varasemate perioodide jaotamata kasum.
Peamised finantssuhtarvud majandusaasta ja sellele eelnenud majandusaasta kohta: 2022.aasta 2021.aasta
Müügitulu kasv 5 % 159 %
Puhaskasumi kasv/kahanemine - 57 % 139 %
Puhasrentaablus 8 % 20 %
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1,86 2,27
ROE 75 % 191 %
Toodud finantssuhtarvude arvestamise metoodika:
Müügitulu kasv = (2022.aasta müügitulu – 2021.aasta müügitulu) / 2021.aasta müügitulu * 100
Puhaskasumi kasv = (2022.aasta puhaskasum – 2021.aasta puhaskasum) / 2021.aasta puhaskasum * 100
Puhasrentaablus = puhaskasum / müügitulu * 100
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja = käibevara / lühiajalised kohustused
ROE = puhaskasum / omakapital * 100
Tulevikuplaanid
Cashstorm OÜ tulevikuplaanides on äretegevuse võimaluste kasvatamine – nii uute turgude ja uute klientide leidmine kui ka koostööpartneritega koostöö efektiivistamine suurendamaks puhaskasumit. Plaanis on mõnede töös olevate investeeringute uuendamine või lõpetamine.
Tegutsedes kõrge inflatsiooniga majanduskeskkonnas, on juhtkonna eesmärgiks resursside võimalikult efektiivne kasutamine ja ettevõtte väärtuse hoidmine.
Üldises plaanis on meie fooksus tulevikus efektiivsel äritegevuse kasvul – nii käibe kasvatamisel kui ka praeguste töömeetodite efektiivsemaks muutmisel suurendamaks puhaskasumit.
Jätkuvalt jälgime ka olukorda maailmas ning sellega seonduvaid riske (sõda Ukrainas, elukalliduse tõus ning poliitilised riskid) ning usume, et oleme võimelised väljastpoolt tulenevaid äririske kontrolli alla hoidma tehes korrigeerimisi oma äritegevuses ja kampaaniates.
Cashstorm Creative OÜ juhatus kinnitab, et ettevõtte on jätkuvalt tegutsev äriühing.
CASHSTORM CREATIVE OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?