HOMEFY OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
HOMEFY OÜ hetkeolukord
Juba 1677 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 2 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
2022 aasta oli Homefy OÜ jaoks neljas täistegevusaasta. Tegutseme, vastavalt 2021 vastu võetud otsustele kahes asukohas, 1
Tallinnas ja 1 Tartus. 2020 lisandunud Kakumäe kaupluse algus oli raske kuid tehtud otsused on olnud õiged ja tänaseks võib õelda, et Grillimaailma bränd ja meie kauplused on sihtrühma poolt hästi vastuvõetud ja tuntud. Meie turundustegevused on hästi juhitud ja efektiivsed. Julgen väita, et Grillimaailm on eestis tuntuim kaubamärk selles tootekategoorias ja seetõttu oleme ka turuliidrid. Otsus keskenduda kvaliteetbrändidele on ennast õigustanud ja meie motiveeritud ja rõõmsameelne meeskond suudab klientidele pakkuda profesionaalset abi ja lahendusi.
2022 aasta eesmärk oli jõuda majandustegevusega plusspoolele, mis sai ka vaatamata segasele majanduskeskonnale täidetud.
Aasta oli keeruline, suutsime hoolimata ühe Tallinna kaupluse sulgemisest käivet kasvatada ja kokkuhoitud tegevuskulude arvelt majandustegevusega sügavast miinusest plusspoolele jõuda.
2022 aasta müügitulu oli 1 228 862 eurot ehk üle 22% suurem võrreldes 2021 aastaga. Kasum 16 676 eurot. Ettevõttes töötas keskmiselt 4 töötajat ja tööjõukulud olid 122 609 €.
2023 aastale läheme vastu optimistlikult ja plaanime jätkuvalt kasvatad nii käivet kui kasumit, et parandad omakapitali positsiooni.
2023 aasta esimene pool on seni seda ka kinnitanud
HOMEFY OÜ kontaktid
Ettevõtte suurimad koostööpartnerid
Lisa uus koostööpartner
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?