L.A. PARTNERS OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
L.A. PARTNERS OÜ hetkeolukord
Juba 216 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,0 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
JUHATUSE TEGEVUSARUANNE
L.A. PARTNERS OÜ 2023. aasta §1 2023. aasta finantstulemused: - Sissetulekud: 49 413,97 EUR - Kulud: -55 652,41 EUR - Kahjum: -6 238,44 EUR §2 Äritegevus 2023. aastal 31.12.2023 lõppenud majandusaasta oli ettevõtte jaoks intensiivse töö periood, mis seisnes ühelt poolt juhatuse varasema tegevuse jätkamises seoses kolbmootorite kapitaalremondi korraldamise ja läbiviimisega (GA-le) koostöös Belgia sertifitseeritud teenindusjaamaga LOMA AIR BVBA.
Teisest küljest – koostöö loomine Poolas ja Tšehhis tsiviillennukeid teenindavate lennukimehaanikutega. Selle tulemusena on ettevõtte poolt klientidele üle kogu Euroopa pakutavate teenuste valik GA lennukite kapitaalremondi, remondi ja hoolduse valdkonnas laienenud. Kolbmootorite
OH äritegevuse raames ning Lycomingi ja Continentali mootorite osade ja sõlmede turul valitseva väga suure puuduse tõttu suudeti Poolas ja
Ukrainas täita suur hulk selliste kaupade tellimusi. Kahjuks kaotasime Ukraina relvakonflikti tõttu täielikult Venemaa turu, mille kallal juhatus oli viimased paar aastat tegelenud. Ka Ukraina turg on praktiliselt blokeeritud, kuna UA-s õhuruumis on lennukite liikumispiirangud.
Teiseks juhatuse tegevuse fookuseks on olnud Cessna 172 (SP-LAP) lennuki müügiks ettevalmistamine ja pidevas lennukõlblikkuses hoidmine.
Selle raames kasutati lennukit ettevõtte juhatuse poolt planeeritud äritegevuseks (kohtumised klientidega üle Euroopa) ning lennuki ekspluatatsioonikulude vähendamiseks liisiti see kahel korral (kevadel aprillis ja sügisel septembris), et viia läbi rebase marutaudi vaktsiini
Bydgoszczi levitamine aeroklubi SPO sertifikaadi alusel. Selle tulemusena vähenesid selgelt lennuki hoolduskulud. Kahjuks leidis lennukit hooldav mehaanik oktoobri lõpus perioodiliste tööde käigus mootorist metallviile ning pärast põhjalikku konsulteerimist tehnikaosakonnaga otsustati teha mootori kapitaalremont Belgia ettevõttes LOMA AIR. BVBA. Tänu pikaajalisele koostööle antud ettevõttega loodab juhatus mootori kapitaalremondi teostada võimalikult kiiresti ja maksimaalse hinnasoodustusega.
2023. aastal külastas tegevjuhtkond Marokot, kus alustati koostööd Fez Aero-klubiga, mille eesmärk on teavitada ja julgustada kohalikke piloote ja lennundusorganisatsioone selles riigis tegema koostööd meie ettevõttega kavandatavas GA tsiviilotstarbeliste lennukite kolbmootorite kapitaalremondi valdkonnas.
Alates 2023. aasta septembrist on remonditöid tehtud Falco (D-EKEZ) lennukil, mis tegi augustis Watorowo lennuväljal hädamaandumise.
Hollandi piloodile kuuluvat lennukit hooldab meie alltöövõtja, samal ajal kui ettevõtte juhatus koordineerib täielikult lennuki remonti ja hooldusesse lubamist.
§ 3 Plaanid 2024. aastaks
Juhtkond plaanib 2024. aastal jätkata tegevustega, mis on suunatud Belgia äripartneri LOMA AIR BVBA kolblennukite mootorite teenindusele ettevõtetele: Continental ja Lycoming. Lisaks - kui meie Cessna 172 lennuki (SP-LAP) mootori kapitaalremont on lõppenud, plaanib juhatus selle uuesti Euroopas müüki panna, arvestades mootori kapitaalremondiga kaasnevaid kulusid. Müügi korral – juhtkond otsib turult sarnase õhusõiduki, mille mootor jõuab TBO lõppu, ja valmistab selle kasumiga müügiks ette, nagu SP-LAP-i puhul, või kavandab mõne muu investeeringu vormi, mis annab ettevõttele rahuldavaid tulusid. Lisaks plaanib juhatus veelgi tungida GA lennundusturule kogu Euroopas ja ka maailmas, otsides ettevõttele edasisi kasvuvõimalusi, mis hõlmab ärireise ja klientide veenmist meie teenuseid kasutama. Juhatus näeb ettevõtte arengus suuri väljavaateid koostöö tihendamises lennukimehaanikutega ning näeb vajadust levitada üle Euroopa GA lennukite teenindamise võimalust Poolas või Tšehhis.
L.A. PARTNERS OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?