Rohkema info nägemiseks:

GREENCOVE TRAVEL OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 255; jälgijaid - 0. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta GREENCOVE TRAVEL OÜ kohta arvamuslugu!"

GREENCOVE TRAVEL OÜ hetkeolukord

Juba 255 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2023

Ülevaade 2023. aastal kasvas ja arenes ettevõte eelmiste aastatega võrreldes märkimisväärselt. Septembris muudeti täielikult ettevõtte brändi, et rõhutada, miks ettevõte tegutseb ja teostada paremini visiooni ja eesmärke.

Sektor on peaaegu täielikult taastunud mõjudest, mida põhjustasid koroonapandeemia ja Venemaa sissetung

Ukrainasse. See tähendab seda, et turism saavutas meie sihtkohtades juba 2019. aasta taseme. Taastumine tõi kaasa rohkem päringuid ja tellimusi ning seda peamiselt tänu muudetud brändile.

Mõnede ebakindlate kuude järel aasta alguses osutus suvehooaeg tõeliselt edukaks ja talvehooaeg kindlustas veelgi ettevõtte positsiooni Põhja-Euroopa kõige usaldusväärsemate reisikorraldajate seas.

2023. aasta augustis otsustas Nexus Polaris OÜ üks juhatuse liikmetest ja asutajatest projektist lahkuda. Selle otsusega sai Javier Chiquillast ettevõtte ainuomanik ja asutaja. Nagu juba varem mainitud algas ettevõtte jaoks uus peatükk: sellest sai GreenCove Travel OÜ. See tähendas ühtsemat nime, logo ja värve ning terviklikumat lähenemist Javieri tulevikuvisioonile.

Lisaks eelnevale oli ettevõtte jaoks väga oluline hetk, kui seda tunnustas Positive Luxury oma liblika märgiga, mis on luksusäris tõeliste tegijate sümbol. See kehastab ettevõtte filosoofiat, mille kohaselt eelistatakse täiuslikkuse poole püüdlemisele arengut, kergetele võitudele väljakutseid pakkuvat tööd ning ollakse pühendunud pidevale edenemisele.

Positive Luxury liblikamärk antakse ainult neile brändidele, millel on üha kõrgemad sotsiaalsed ja keskkonnaalased standardid.

Töömaht kasvas ka 2023. aastal, ent 2024. aasta tuua uue rekordi, sest peamine eesmärk on kasvatada müügitulu ühe miljoni euroni (40% kasv eelmise aastaga võrreldes).

Kokkuvõttes võib öelda, et 2023. aasta oli müügitulu, hüvitiste ning ettevõtte kui luksusreiside korraldaja ja jätkusuutliku reisimise teerajaja positsiooni kindlustamise seisukohast äärmiselt edukas.

Üksikasjalikum teave

GreenCove Travel on teadlik reisikorraldusettevõte, mis pakub eritellimusel koostatavaid reisimarsruute jõukamatele reisijatele järgmistesse sihtkohtadesse: Soome, Rootsi, Norra, Island, Eesti, Läti ja Leedu. 2024. aastal laienetakse arvatavasti ka Fääri saartele ja Taani. Need reisimarsruudid (puhkusepaketid) on koostatud üksikreisijatele, väikestele sõpruskondadele või peredele kogu maailmast ning sisaldavad erinevaid turismiteenuseid, nagu majutus, isiklikud kogemused, toitlustus, võõrustaja, jahid ja giidid, kuid mitte lennupileteid.

GreenCove töötab eranditult B2B-ärimudeliga, mis tähendab, et reise müüakse lähteriikide luksusreisibüroodele ja teenuseid võetakse sihtkohtade partneritelt.

2023. aastal sai GreenCove rahalised vahendid oma äritegevusest, ilma lisainvesteeringuid vajamata. Seejuures suutis ettevõte tasuda kõik oma võlad, mis tähendab seda, et 2024. aastat alustab GreenCove võlavaba ettevõttena.

Olemasolevate rahaliste vahenditega on ettevõte suutnud kaks korda tõsta töötaja töötasu, toetada müügi- ja turismiürituste reise muu hulgas Hispaaniasse, Islandile, Norra ja Soome, toetada mitmeid tutvumisreise (nt Lapimaale,

Norra, Islandile) ning järgida äritegevuses juhtkonna poolt heakskiidetud ja kehtestatud kõrgeimaid kvaliteedistandardeid.

Lähitulevikus plaanib GreenCove ette võtta järgmisi samme: parandada olemasolevat preemiaplaani töötaja rahulolu suurendamiseks, tõsta töötaja töötasu 5%, teha müügireise Londoni ja Marrakechi kõige olulisematele turismiüritustele, teha tutvumisreise Lätti, Svalbardile, Islandile ja Kopenhaagenisse ning parandada turundamist peamistel turgudel (eelkõige hispaania keelt kõnelevates ja Euroopa riikides).

2023. aastal hakkas ettevõte pakkuma tavapäraste soovitud sihtkohtade kõrvale veel Lapimaad Põhja-Soomes, Altat

Norras ja Ålesundi Lõuna-Norras fjordide piirkonnas. See sai võimalikuks tänu praktiliste näidismarsruutide loomisele ja müügireisidele, mille käigus pandi suurt rõhku nende piirkondade reklaamimisele.

Järgmisel aastal on fookus jätkusuutlike sihtkohtade – Balti riikide (eriti aga Eesti ja Leedu ilusa looduse),

Lõuna-Rootsi (unikaalse majutuse) ja Norra fjordide (elektriauto kasutamine omal käel reisimiseks) – reklaamimisel.

GREENCOVE TRAVEL OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.