Rohkema info nägemiseks:

SNUGSTER OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 444; jälgijaid - 0. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta SNUGSTER OÜ kohta arvamuslugu!"

SNUGSTER OÜ hetkeolukord

Juba 444 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei soovi
Juhatuse liige Mari Laja (22.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“

Tegevusaruanne 2023

Snugster OÜ asutati oktoobris 2020. aastal. Ettevõtte tooteid müüakse UMU ja Minimene brändide alt.

Tegemist on eestimaisete rõivabrändidega, kus riided valmivad alles tellimisel, kasutades kvaliteetset materjali ja häid kohalikke õmblejaid.

Ärimudel aitab vähendada ületootmist, tagada toodete kõrgema kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse.

Ettevõtte kodulehed on https://umu.ee ja https://minimene.ee.

2023. aasta oli Snugster OÜ jaoks läbimurdeaasta – müügitulu kasvas aastaga ca 12 korda ning moodustas 124,3 tuhat eurot. Lisaks e-poe müügile alustati müüki ka läbi edasimüüjate.

2023. majandusaasta lõppes kasumiga ning ettevõtte omakapital on positiivne.

2024. aastal on plaanis jätkuvalt laiendada tootevalikut ning laiendada müügitegevust ka välisturgudele.

SNUGSTER OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.