SNUGSTER OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
SNUGSTER OÜ hetkeolukord
Juba 421 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Mari Laja (22.11.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2023
Snugster OÜ asutati oktoobris 2020. aastal. Ettevõtte tooteid müüakse UMU ja Minimene brändide alt.
Tegemist on eestimaisete rõivabrändidega, kus riided valmivad alles tellimisel, kasutades kvaliteetset materjali ja häid kohalikke õmblejaid.
Ärimudel aitab vähendada ületootmist, tagada toodete kõrgema kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse.
Ettevõtte kodulehed on https://umu.ee ja https://minimene.ee.
2023. aasta oli Snugster OÜ jaoks läbimurdeaasta – müügitulu kasvas aastaga ca 12 korda ning moodustas 124,3 tuhat eurot. Lisaks e-poe müügile alustati müüki ka läbi edasimüüjate.
2023. majandusaasta lõppes kasumiga ning ettevõtte omakapital on positiivne.
2024. aastal on plaanis jätkuvalt laiendada tootevalikut ning laiendada müügitegevust ka välisturgudele.
SNUGSTER OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?