Rohkema info nägemiseks:

PUHTALT LOODUSELT TÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Pakume B2B müügistrateegiaid, kliendisuhete juhtimist ja professionaalset võlahaldust. Aitame kasvatada käivet, vähendada krediidiriske ja hoida kliendisuhted tugevad.

Meie ettevõtte lugu

?

Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid

Ettevõtte lugu

Pakume terviklikke lahendusi, mis toetavad sinu ettevõtte kasvu – alates B2B müügi strateegiatest ja kliendisuhete juhtimisest kuni professionaalse võlahalduseni. Meie eesmärk on suurendada müügikäivet, vähendada krediidiriske ja hoida kliendisuhted tugevad.

Oleme meeskond, kes mõistab, et edukas äri põhineb usaldusväärsetel suhetel ja selgetel strateegiatel. Meie teekond sai alguse soovist aidata ettevõtetel oma müügi- ja kliendihaldusprotsesse muuta süsteemsemaks, isikupärasemaks ja tõhusamaks. Aastate jooksul oleme loonud lahendusi, mis aitavad hoida kliendid rahulolevatena ja ettevõtte rahavoo stabiilsena.

Meie teenuste hulka kuuluvad B2B müük ja isiklik kliendihaldus, eksperdi tasemel kliendinõustamine ning ettevõtetevaheliste müügistrateegiate väljatöötamine. Lisaks pakume professionaalset ja personaalset võlahaldust, sealhulgas võlgade sissenõudmise teenuseid, mis aitavad vältida kahjusid ja säilitada head ärisuhet.

Iga lahendus sünnib koostöös kliendiga – kuulame, analüüsime ja pakume just tema ettevõtte vajadustest lähtuvaid samme. Olgu see kliendisuhete juhtimine, kliendi kaasamise strateegiate loomine või klienditeeninduse optimeerimine – meie eesmärk on pakkuda teenust, mis töötab päriselt ja loob püsivat väärtust.

PUHTALT LOODUSELT TÜ kontaktid

Mida kliendid arvavad?
?

Ettevõtte klientide arvamused

- Marika T.

Koostöö oli ladus ja professionaalne – tulemused ületasid ootusi.

- Andres K.

Asjatundlik meeskond, kes aitas meie protsesse tõhusamaks muuta.

- Liis M.

Töötasid kiiresti ja hoidsid kogu aeg meid kursis.

Koostööpartnerid
?

Ettevõtte suurimad koostööpartnerid

EE- Eesti

Personaalse kliendihalduse olulisus

Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on personaalne kliendihaldus kujunenud oluliseks strateegiaks ettevõtetele, kes soovivad eristuda ja luua püsivaid suhteid oma klientidega. Väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete (VKEde) ja korporatiivklientide jaoks, eriti Eestis ja ümbritsevates piirkondades, ei ole personaalne kliendihaldus mitte ainult trend, vaid hädavajalikkus. See hõlmab teenuste ja suhtluse kohandamist, et vastata iga kliendi ainulaadsetele vajadustele ja eelistustele, parandades seeläbi nende üldist kogemust ja rahulolu. VKEde ja Korporatiivklientide Vajaduste Mõistmine

Dropdown

kõik artiklid

Kuidas personaalne võlahadus hoiab kliendisuhteid

Võlahalduse roll kliendisuhetes  Viimase paarikümne aasta jooksul on võlahalduses levinud lihtne lahendus saata meeldetuletuskirju, ähvardada klienti inkassoga
ssb.ee
Võlahalduse roll kliendisuhetes Viimase paarikümne aasta jooksul on võlahalduses levinud lihtne lahendus saata meeldetuletuskirju, ähvardada klienti inkassoga ja lisada ta maksehäreregistrisse. Loomulikult on kliente, kellega teisiti ei saagi aga enamasti siiski ju mitte. Põhjus, miks valitakse meeldetuletuskirjad ja mitte kliendile helistamine ja tähtaja või maksegraafiku kokkuleppimine on tavaliselt tööjõu ressursi nappus. Kirju saata on kerge, see ei nõua empaatilist ja enesekindlat suhtlusoskust ega spetsiaalse inimese palkamist. Kahjuks on tulemuseks sageli, et klient valib tulevikus

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Pildid ja fotod

Ettevõtte referentsid ja brändipildid

?

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.