THE REWEAR COMPANY OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
THE REWEAR COMPANY OÜ hetkeolukord
Juba 634 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,8 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Strateegiline otsus: Kliendibaasi suurendada ei sooviJuhatuse liige Kristiina Koort (18.04.2024): „Keskendume ainult olemasolevate klientide kvaliteetsele teenindusele ja suhete hoidmisele. Kliendibaasi suurendada ei planeeri.“
Tegevusaruanne 2024
The Rewear Company on ringlust edendav lasteriiete ostu-müügi-rendi-platvorm, mis võimaldab lastevanematel kerge vaeva ja südamerahuga oma laste eelarmastatud riided uuele ringile saata.
Kuna lapsed kasvavad riietest kiiresti välja, siis kuhjub tohutult palju kasutuskõlbulikke lasteriideid lapsevanemate kappidesse ja kaotab oma väärtuses. Ettevõte eesmärk on aidata pikendada lasteriiete eluiga, vähendada tootmisvajadust uute lastekaupade järele ja võimaldada lapsevanematel säästa nii raha, aega kui kapiruumi.
2022 suvel võitis The Rewear Company Eestis Climate Launchpad võistluse, leidsime toetust COSME Fashion for Change programmist ja saime osaluseks konverteeruva laenu, mille abil käivitada Eestis lasteriiete rendilplatvormi tegevus.
2023. aastal valiti ettevõte valiti Baltics Sustainability Awards võistluses ringmajanduse kategoorias kolme finalisti hulka.
2024. aasta lõpuks oli meie platvormil 210 unikaalset kasutajat, olime täitnud üle 700 tellimuse ja uuesti ringlusesse suunanud üle 1500 toote.
Seejärel, peale lasteriiete rendileandmise ja -võtmise pilootplatvormi ära testimist Eestist, võtsime aasta lõpus vastu otsuse laiendada oma tegevushaaret ning kujuneda ostu-müügi-rendiplatvormiks.
THE REWEAR COMPANY OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?