ROBUS GROUP AS
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
ROBUS GROUP AS hetkeolukord
Juba 970 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding aga tema tegevusi ei jälgi ükski kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 3,3 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2022
Ettevõttest
Robus Group AS (edaspidi Robus) on Eesti sporditehnoloogia ettevõte, mis arendab ainulaadset patendeeritud treeninginventarist ning videotreeningute platvormist koosnevat sportimise ökosüsteemi. Robusega samasse konsolideerimisgruppi kuuluvad 100%-lised tütarettevõtted Robus Athletic OÜ ja Robus Athletic, Inc., mille põhitegevusalaks on Robuse toodete ja teenuste arendamine ning turustamine.
Toote- ja teenuseuuendused
Üldise majandusfooni ja tarbijate ebakindluse kasvu taustal alustas Robus 2022. aasta II kvartalis tunduvalt kättesaadavama hinnaga spordiinventari välja arendamist. Uus Robus GymBars tuli turule 2022. aasta IV kvartali keskel ning selle kohene müügiedu kasvatas ettevõtte inventari läbimüüki aasta lõikes kolm korda.
Alumiiniumist spordiinventar jäi ettevõtte tootevalikusse preemiumtootena alles ning nimetati ümber GymBars
Aluminiumiks.
Robus tõi 2022. aasta IV kvartalis turule ka uue digitaalse videotreeningute platvormi koos uudse treeningsuunaga
Hybrid Athlete, mille ülesehitus ning hinnastuspõhimõtted kujundati vastavalt klientide tagasisidele.
Tehnoloogilised arendused
Robus investeeris innovaatilise Smart GymBars nutikäsiku arendusse, millega jõuti 2022. aasta lõpuks töötava prototüübi faasi ning valideeriti välja töötatud tehnoloogia sobivus. Nutikäsik võimaldab automaatselt mõõta Robusel treenija sooritatud kordusi ning kasutatud vasturaskust, viies kasutusmugavuse ja treeningprogressi mõõtmise veelgi lähedasemaks jõusaali tarbijakogemusele. Ühtlasi loob nutikäsik eelduse tehisintellektil põhineva personaaltreeneri välja arendamiseks, mis suudab anda treenijale konkreetseid soovitusi ja eesmärke optimaalseks kehaliseks arenguks, arvestades kliendi enda eesmärke.
Ettevõte näeb antud tehnoloogilises arenduses turumahu kasvatamisel ja uute kliendirühmade avamisel suurt potentsiaali ning prioritiseerib oma tegevustes selle turule toomist. Kuna arendus on maailmas unikaalne, algatati 2022.
aasta IV kvartalis ka selle rahvusvahelise patenteerimise protsess.
Nutikäsiku arendamist toetas ka EAS Euroopa Regionaalarengu Fondist läbi Arendusosaku meetme.
Ühtlasi arendas ettevõte välja Robuse nutirakendus iOS ja Android operatsioonisüsteemidele.
Turud
Robus keskendus 2022. aastal turustamisele läbi internetimüügi. Peamised turud on Eesti, Saksamaa,
Ühendkuningriigid, Rootsi ja Prantsusmaa. Kogutoodangust müüdi koduturule 45% ja välisturgudele 55%.
Seoses 2022. aastal hüppeliselt kasvanud transpordihindadega seati Kesk-Euroopa klientide kiiremaks ja kuluefektiivsemaks teenindamiseks IV kvartalis sisse spordiinventari vaheladu Tšehhis.
Oktoobris osales Robus Saksamaal Münchenis toimunud sporditarvete messil ISPO eesmärgiga leida koostööpartnereid kuluefektiivsemaks tootmiseks ning luua kontakte jaemüügi vertikaalis.
Oktoobris registreeriti ka Euroopa Liidu-ülene kaubamärk ROBUS.
Majandustulemused 31.12 2022 seisuga on ettevõtte juhtkonna ja nõukogu hinnangul Robuse II poolaastal astutud sammud tõhusad, adapteerumaks oluliselt muutunud tarbijakäitumise ning turutingimustega. Tunduvalt madalama sisendlävega Robus
GymBars inventar on klientide poolt hästi vastu võetud ning see on lubanud müüki varasemast parema ühikuökonoomika juures tunduvalt kasvatada.
ROBUS GROUP AS kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?