Rohkema info nägemiseks:

DR.BROKK OÜ

Ärimeedia ja uudisvoog
?
Ärimeedialehel külastusi - 294; jälgijaid - 1. Arvustusi - 4; Artikleid 1+ "Kirjuta DR.BROKK OÜ kohta arvamuslugu!"

DR.BROKK OÜ hetkeolukord

Juba 294 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.

Tegevusaruanne 2024

Ettevõtte tegevused ja eesmärgid

Ettevõte tegeleb professionaalse tegevuse kaudu nahahoolduse ja meditsiinilise kosmeetika valdkonnas. Selle aasta peamine eesmärk on olnud oma kaubamärgi "Dr. Brokk" tuntuse tõstmine ning tegevuste laiendamine, et suurendada nähtavust ning usaldusväärsust sihtrühma hulgas. Ettevõte panustab aktiivselt brändi arendamisse, hõlmates selleks turundusstrateegiaid, sotsiaalmeedia haldust ning koostöövõrgustiku loomist.

Turundustegevused

Ettevõte rakendab mitmeid turundusmeetmeid, mille eesmärk on brändi nähtavuse ja maine parandamine ning klientide kaasamise suurendamine:

Brändi ja portfoolio kujundamine: Ettevõte tellis professionaalse brändiraamatu ning (cid:127) koostöös ekspertidega arendas välja visuaalse ja sisulise portfoolio, mis kajastab ettevõtte väärtusi ja teenuseid.

Veebilehe loomine: Lõid ja haldab ettevõtte ametlikku kodulehte www.drbrok.ee, kus (cid:127) tutvustatakse teenuseid, jagatakse kliendilugusid ning avaldatakse töid, mis aitab tõsta usaldusväärsust ning klientide teadlikkust.

Sotsiaalmeedia haldus: Ettevõte on loonud ja haldab Instagrami ning TikToki kontosid, mille (cid:127) jälgijaskond ületab 4,5 tuhat jälgijat kummaski kanalites. Kontode sisuloomine ja regulaarsed postitused toetavad brändi tuntuse ja nähtavuse kasvu.

Sisuloome ja artiklid: Publitseeritakse regulaarselt postitusi ning kirjutatakse artikleid, mis (cid:127) käsitlevad nahahooldust, tervist ja ilu, tõestades ettevõtte teadmistepagasit ning tõmbates ligi sihtrühma.

Reklaamikampaaniad: Kasutatakse sihitud reklaame ja kampaaniaid, nagu loosid ning (cid:127) konkursid, et suurendada brändi nähtavust ning tõmmata uusi kliente.

Osalemine valdkonna sündmustel: Ettevõte aktiivselt osaleb konverentsidel, seminaridel (cid:127) ning messidel, mis võimaldab luua kontakte ning tutvustada teenuseid laiemale publikule.

Tulemid ja edasised plaanid

Ettevõte on saavutanud märkimisväärse jälgijaskonna kasvu ning sotsiaalmeedia kanalitel on kokku üle 4,5 tuhande jälgija. Järjepidevad ning suunatud tegevused aitavad järk-järgult tõsta brändi tuntust ning usaldust klientide seas. Tulevikus keskendutakse seire ja analüütika abil tegevuste tõhustamisele ning koostöövõimaluste laiendamisele, et suurendada ettevõtte kasumit ning tagada jätkusuutlik pikaajaline areng.

Tulevikuplaanid

Mõlemad peamised sotsiaalmeedia kanalid on saavutanud stabiilse jälgijaskonna ning tegevuse aktiivsus võimaldab alustada rohkem tasuliste koostööprojektidega. Ettevõte soovib edaspidi jõuda laiema publikuni ning pakkuda klientidele väärtuslikke koostöövõimalusi, toetades seeläbi ettevõtte kasvu ja finantsilist arengut.

Negatiivne omakapital kaetakse ettevõtte tuleviku perioodide tulust.

DR.BROKK OÜ kontaktid

Dropdown

kõik artiklid

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.