HERMES DIGITAL OÜ
Tegevuslugu
Ettevōtte juhtkond, meeskond ja kontaktid
HERMES DIGITAL OÜ hetkeolukord
Juba 776 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 1 Storybooki kasutaja. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 2,5 punktiga aga kommenteeritud ei ole.
Tegevusaruanne 2023
Hermes Digital OÜ, mis asutati 2022. aastal, kuid sel aastal ärilist tegevust ei toimunud, tegutseb partnerlussuhete turunduse ja digitaalse reklaami agentuurina. 2023. aasta lõpuks saavutas ettevõte 17 miljoni euro suuruse käibe. Meie kasvu toetasid põhjalik meediaeelarve haldamine ja unikaalsed maksetingimused meedia pakkujatega, mis on enamikule ettevõtetest sageli kättesaamatud. Eesti valimine tegevusbaasiks oli strateegiline vastus makromajanduslikele väljakutsetele, sealhulgas jätkuvale sõjale Ukrainas. See otsus võimaldas Hermes Digitalil kohaneda uute ärireaalsustega ja vastata klientide eelistustele, kes otsivad koostööpartnereid EL-i põhiste ettevõtete seast.
Eestis tegutsemine on võimaldanud ettevõttel luua Euroopa turule kohandatud jätkusuutliku ärimudeli ning saavutada paremad majanduslikud tingimused võrreldes tegevusega Ukrainas.
Viimase kahe aasta jooksul on Hermes Digital näidanud üles vastupidavust ja kohanemisvõimet partnerlussuhete turunduses isegi majandusliku ebakindluse tingimustes. COVID-19 pandeemia ajal rakendatud täielikult kaugtöö mudel osutus oluliseks tegevuskulude minimeerimisel ja kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistide kaasamisel üle maailma. Ettevõtet juhib selle omanik ja tegevjuht Jevgeni Kaminski, keda toetab kogenud juhtkond, sealhulgas meediaplaneerimise ja tootmise juhid ning enam kui kümneaastase kogemusega meediaostu meeskond. Hermes Digitali tegevuse tuumaks on reklaamikampaaniate haldamine suurematel platvormidel, nagu Google
Ads, Facebook Ads Manager ja TikTok Ads Manager. Ettevõte kasutab täiustatud algoritme ja oma analüütilisi tööriistu, et tagada täpne sihtimine ja tõhus eelarvejaotus. Loominguline meeskond toodab erinevaid sisuvorminguid, alates staatilistest bänneritest kuni interaktiivsete animatsioonideni, mis on kohandatud vastavalt klientide nõudmistele ja turutrendidele.
Ulatusliku käitumusliku ja demograafilise andmeanalüüsi abil tagab Hermes Digital, et nende reklaamistrateegiad saavutavad järjepidevalt kõrgeid tulemusi ja säilitavad juhtpositsioone olulistes vertikaalides.
Hermes Digitali lead generation äritegevuse analüüs põhineb automatiseerimisel ning 2024.
aastal kasutusele võetud tehisintellekti ja äriluure tööriistad on olnud võtmetähtsusega kasumlikkuse suurendamisel ja kliendi omandamiskulude vähendamisel. Suure nõudlusega perioodidel, näiteks pühade ajal, teeb ettevõte koostööd meediaagentuuride ja partnerlusvõrkudega, et tagada kampaaniate õigeaegne teostamine. See dünaamiline lähenemine mitte ainult ei täida klientide nõudmisi, vaid tagab ka stabiilsuse reklaaminõudluse hooajaliste kõikumiste ajal.
Pikaajalised kliendisuhted on olnud Hermes Digitali edu nurgakiviks. Heaks näiteks on Team
Internet AG, mis moodustab 86,12% ettevõtte kogukäibest. Hermes Digital on edukalt hallanud selle kliendi ulatuslikke kampaaniaid, rakendades keerukaid sihtimise ja optimeerimise strateegiaid. Täiendavad olulised kliendid hõlmavad SBBC Health LLC ja System1 LLC, kes tuginevad Hermes Digitali ekspertiisile kampaania efektiivsuse suurendamisel ja selliste väljakutsete lahendamisel nagu kõrged tegevuskulud (CPA) ja madalad kaasamismäärad.
Lepingud aastateks 2024 ja 2025 jätkuvad, kohandades mudeleid turgudele vastavaks.
Reklaamiturgu mõjutab jätkuvalt laiem makromajanduslik olukord, kus esinevad väljakutsed ülemaailmsete konfliktide ja muutuvate majandustingimuste tõttu. Vaatamata neile survetele on
Hermes Digital mitmekesistanud oma tulubaase, tutvustades uuenduslikke teenuseid, nagu reklaamikontode rentimine ja liikluse haldamise tugi. Need algatused mitte ainult ei stabiliseeri tulusid, vaid vähendavad ka sõltuvust üksikutest klientidest või turusegmentidest. Isegi USA 2024. aasta valimiskampaania ajal suutsime pakkuda sama liiklusmahtu, mis on väljakutse enamikule ettevõtetele, kuna meedia kaasatus teatud geograafilistes piirkondades on piiratud.
Piirkondlike hinnastruktuuride analüüsimise kaudu kohandame pakkumiste strateegiaid, et aastatel 2024 ja 2025 laiendada oma geograafiat USA klientidele. Keskendume rohkem tehisintellekti turundusele ja sobitume sellesse konkurentsitihedasse partnerlussuhete turunduse ja digitaalse reklaami maastikku, nagu see praegu on.
Jaanuaris 2025 toimus osaluse müük ning toimus juhatuse vahetus.
-
Peamised finantssuhtarvu 2023 2022
Brutokasumi määr (%) 4.05 -
Käibe ärirentaablus (%) 4.22 -
Puhasrentaablus (%) 4.17 -
Lühiajaliste kohustuste kattekordaja 1.22 -
HERMES DIGITAL OÜ kontaktid
Dropdown
Esita kaebus
Vali kommentaari tunnus, mida arvad, et see sisaldab:
Soovid teatada sobimatust kommentaarist.
Kas oled kindel?
Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?