Rohkema info nägemiseks:

Katri Rohesalu

Ettevõtete ärimeedia ja uudisvoog

Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja ja hoidja

Antud artikkel ilmus 2024 aprillis Äripäeva Personali Praktikus.Siin on kuvatud artikli esialgne tekst. Kliendikesksus on ettevõtte toimimise viis, mis on suunatud ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamisele läbi suhete teadliku tugevdamise töötajate ja klientidega. Teadlik kliendikeskne tegutsemine hõlmab kogu organisatsiooni tegevusi alates strateegialoomest, eesmärkide seadmisest, väärtustest ja kultuuriloomest, lõpetades iga üksiku töötaja töö mõtestamisega ja sihipärase toimetamisega loomaks klientidele … Continue reading Personalijuht kui ettevõtte kliendikeskse „ökosüsteemi“ raamistiku looja

Loe algallikast kliendikesksus.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.