Rohkema info nägemiseks:
Ettevõtete ärimeedia ja uudisvoog
 VIISKANT OÜ alustas peaaegu 2 aastat tagasi, mil juhatuse liige  Ott Merila  selle asutas, kes alles alustas ettevõtlusega.  VIISKANT OÜ valdkond on muu ehitis

VIISKANT OÜ: Tegevuslugu

VIISKANT OÜ alustas peaaegu 2 aastat tagasi, mil juhatuse liige Ott Merila selle asutas, kes alles alustas ettevõtlusega. VIISKANT OÜ valdkond on muu ehitiste viimistlus ja lõpetamine. Samas valdkonnas (EMTAK 4339) on tegutsevaid ettevõtteid 2023 aasta seisuga kokku 167 tükki, kes annavad tööd kokku 303-le inimesele ja kogu valdkonna 2023 käibeprognoos on ca 17.78 miljonit eurot. VIISKANT OÜ - Varad ja finantsid 2021 Töötajate arv: jäi samaks. Asukoht Ettevõtte juriidiline aadress on Harju maakond, Tallinn, Haabersti linnaosa, Õismäe tee 120-8. Turuosa VIISKANT OÜ on

Dropdown

kõik artiklid

Dropdown


VIISKANT OÜ: Palgarallilugu

 2022 aasta III kvartalis kuulus VIISKANT OÜ meeskonda 1 töötajat, kellele maksti hinnanguliselt keskmist brutotöötasu 1 315 EUR/kuus.  Võrdlus eelmise kvartali
ssb.ee
2022 aasta III kvartalis kuulus VIISKANT OÜ meeskonda 1 töötajat, kellele maksti hinnanguliselt keskmist brutotöötasu 1 315 EUR/kuus. Võrdlus eelmise kvartaliga Võrreldes II kvartaliga suurenes viimasel kvartalil meeskond 1 liikme võrra (100%) ja töötasu tõsteti summas keskmiselt 1 315 EUR töötaja kohta (100%). Aasta kokkuvõte Aasta lõikes saab töötaja ühes kuus keskmiselt palka 328 EUR ja teeb sealjuures käivet ettevõttele keskmiselt 3 605 EUR. Tööjõukulude osakaal käibest moodustab keskmiselt 49 protsenti. Palgaralli Võrdlus valdkonna keskmisega VIISKANT OÜ tegutseb sektoris EHITUS,

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.