Rohkema info nägemiseks:

Liisi Toom

Ettevõtete ärimeedia ja uudisvoog

Vaimne tervis, vastupidavus või tugevus?

Miks rääkida vaimsest vastupidavusest, mitte vaimsest tervisest või tugevusest? Viimased aastad on meediasse paisatud erinevaid termineid, millega kaetakse väga laia ampluaad teemasid inimese heaolu, tervise ja soorituse tagamiseks vaimselt stressirohketel, keerulistel ja ebakindlatel aegadel, pööramaks tähelepanu inimeste vajadustele, keskkonnale ja psühholoogiale. Kuidas psühholoogiast rääkida viisil, mis ei paneks inimest kartma, et teda peetakse nõrgaks ja … The post Vaimne tervis, vastupidavus või tugevus? first appeared on Liisi Toom.

Loe algallikast liisitoom.com

Dropdown

kõik artiklid

Tihtipeale on autentse persoonibrändi kujunemisel tähtsam see, miks sa midagi teed, kui mida sa teed

Miks sa midagi teed? Persoonibrändi loomise vajadust on palju põhjendatud konkurentsieelise loomisega. Et sa jääksid teiste ees silma. Et saaksid teistest parem
persoonibrand.ee

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.