Rohkema info nägemiseks:

Kaur Mets

Ettevõtete ärimeedia ja uudisvoog
Finantseerimisasutusena tegutsemine, Autopay

Kuidas käib veebireklaami ostmine?

Veebireklaami ostmine on tänapäeva digitaalses maailmas hädavajalik turundusvahend, mille kaudu saab tooteid ja teenuseid nähtavamaks teha. Veebireklaami maailmas on erinevaid ostu- ja müügimeetodeid, igaühel oma eelised ja sobivus erinevatele eesmärkidele. Selles artiklis tutvustame nelja peamist meetodit, mille abil veebireklaami osta, ja arutame, millal on igaühe rakendamine kõige kasulikum. 1. Näitamiste põhine reklaam (CPM) Näitamiste põhine reklaam tähendab, et ostetakse kindel näitamiste arv bännerite, videote või muude reklaamide jaoks. Mõõtühikuks on CPM, ehk cost per thousand

Dropdown

kõik artiklid

Reklaam Meestelehes: Parim koht, kus oma brändi tutvustada

Kui otsid tõhusat ja loovat viisi oma reklaami esitlemiseks, siis Meesteleht on just see koht, kus saad oma sõnumi sihtrühmani viia. Meie platvorm pakub võimalu
ssb.ee
Kui otsid tõhusat ja loovat viisi oma reklaami esitlemiseks, siis Meesteleht on just see koht, kus saad oma sõnumi sihtrühmani viia. Meie platvorm pakub võimalust jõuda sadade tuhandete lugejateni, pakkudes erinevaid reklaamivõimalusi, mis sobivad igasugustele ettevõtetele ja brändidele. Meie teenused: Sisuturundus – Loome kaasahaaravaid ja asjakohaseid artikleid, mis aitavad sinu brändil sihtrühmani jõuda. Sisuturundus on suurepärane viis tekitada usaldusväärsust ja pakkuda väärtust läbi kvaliteetse sisu. Bännerid – Bännerreklaamid on lihtne ja efektiivne viis oma toote või

Kas oled kindel, et soovid artikli kustutada?

Loader

Loader

App Ad

Storybook Chrome laiendus

Storybooki laiendus ütleb Sulle, mis firma veebilehel Sa parajasti viibid ja kui usaldusväärne see firma täna on. laadi laiendus alla

Näed helistaja tausta! Storybooki Äpp toob Sinuni otsekontaktid 400 000 Eesti ettevõtte ja isikute kohta (juhid, ametnikud). Andmed on rikastatud maksevõime ja finantsinfoga.