NEOLIFE INTERNATIONAL OÜ hetkeolukord
Juba 2400 inimeseni on jõudnud selle ettevõtte bränding ja tema tegevusi jälgib 13 Storybooki kasutajat. Keskmiselt on ettevõtet hinnatud 4,8 punktiga ja kommenteeritud 4 korda.
Tegevusaruanne 2023
NeoLife International OÜ alustas oma tegevust Eestis aastal 1996. Firma tegevusalaks on hulgimüügi kaubandus otsemüügi põhimõttel iseseisvate edasimüüjate kaudu. Tootevalik sisaldab puhastus-, ihu- ja nahahooldusvahendeid, toidulisandeid ja kaalukontrolli tooteid.
Finantssuhtarvud 2023. majandusaasta jooksul võrreldes eelmise aastaga:
EUR 2023 2022
Müügitulu 3 129 478 ( 5,68 %) 2 961 382( -13,47 %)
Kasum 196 030 ( 20,92 % ) 162 116 (-11,34 %)
Tootearenduse protsessi tulemusena lansseeriti 2023 aastal üks uus toode. Fookus tootearendusele on jätkuv ka 2024 aastal ja jätkuvad investeerngud ja uuendused IT süsteemides. .
NeoLife International OÜ edasimüüjatele toimusid nii veebiüritused kui ka traditsioonilised kontaktkohtumised . Need mõlemad on viinud postiivse tulemuseni. 2024 aastal püüame suurendada kohtumiste ja edasimüüjatega suhtlemise taset. Loodetavasti julgustab see rohkem edasimüüjaid NeoLife-ga liituma. Sõda Ukrainas ja kõrge inflatsioonisurve Eestis on kindlasti mõjutanud äritegevust, on toonud kaasa tarne-ja tegevuskulude suurenemise, mõjutades ka edasimüüjate maksejõudu ja võimalust meie tooteid osta. Ettevõte otsib jätkuvalt viise, kuidas viia meie tooted edasimüüjate ja klientideni võimalikult kuluefektiivsel viisil.
Kommentaarid (0)